Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Srbijadanas.com учесник трибине “Револуција маркетинга у спорту “

17.04.2015. 15:46
Strahinja Ćalović (u sredini), social media manager portala SrbijaDanas.com na tribini na Ekonomskom fakultetu
Страхиња Ћаловић (у средини), социал медиа манагер портала SrbijaDanas.com на трибини на Економском факултету / Извор: Фото: Workshop.rs

На Економском факултету одржана занимљива трибина на којој су учествовали и наш портал, KK Црвена звезда Телеком...

Како добро промовисати производ ако вам је буџет за маркетинг мали или га уопште немате? Колико је значајна употреба друштвених мрежа било да промовишете производ, услугу, компанију или водите спортски клуб? На трибини “Револуција маркетинга у спорту” у организацији Маркетинг Workshop-a на Економском факултету студенти су имали прилику да из прве руке добију одговоре на питања маркетинга, буџетирања кампања, значаја друштвених мрежа и како их најбоље користити.

Филип Сунтурлић, директор маркетинга у Кошаркашком клубу Црвена звезда Телеком, објашњавао је због чега маркетинг тим клуба  потенцира коришћења друштвених мрежа у сврху промоције и повезивања са фановима. Филип је, такође, истакао како је изузетно поносан на догађај када је KK Црвена звезда Телеком био принуђен да игра без присуства публике због убиства навијача црвено-белих Марка Ивковића у Истанбулу, током утакмице са Галатасарејем. За утакмицу са Лаборал Кућом KK Црвена звезда је због забране присуства навијача, одштампала слике навијача које су залепили на трибинама, пуштајући преко разгласа навијачке песме. Евролига је тај потез препознала као гест мирољубља и ненасиља.

Filip Suturlić, direktor marketinga KK Crvena zvezda (na slici desno)
Филип Сутурлић, директор маркетинга KK Црвена звезда (на слици десно) / Извор: Фото: Workshop.rs

О друштвеној одговорности  причали су Мирослава Тешин Поповић, менаџера за корпоративну друштвену одговорност компаније Телеком Србија и Немање Станојевић, ПР-а Специјалне Олимпијаде Србије, у сарадњи са Филипом Sunturlićem i Christos  Калфигкопоулосом пројектним менаџром задуженим за сарадњу са Евролигом.

Овом приликом пренета су искуства о учешћу у акцији “Кроз игру учимо – Леарнинг 2 play”, у оквиру пројекта”Оне Теам”, коју KK Црвена звезда Телеком организује у сарадњи са Специјалном Олимпијадом Србије и Телекомом Србија, а у оквиру пројекта Евролиге. Циљ програма “Лаернинг 2 Play” јесте да повећа свест јавности о друштвеном проблему неписмености и да особама, које због недостатка образовања имају потешкоће у комуникацији, понуди нову шансу за развој и интеграцију у заједницу.

О спонзорству и сарадњи са спортским клубовима, причала је Викторија Радојевић, Извршни директор маркетинга за Идеу.

Tribina na Ekonomskom fakultetu
Трибина на Економском факултету / Извор: Фото: Workshop.rs

Чињеницу да су друштвене мреже не само будућност маркетинга, већ и садашњост, представио је Страхиња Ћаловић, социал медиа менаџер портала SrbijaDanas.com.

KK Црвеназвезда Телеком је на трибини открила тајну како је за само годину дана успео да прикупи преко 13.000 пратилаца на Инстаграму, око 400 000 пратилаца на Facebook-u итд.