clear sky
15°C
27.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Srbijadanas.com učesnik tribine “Revolucija marketinga u sportu “

17.04.2015. 15:46
Strahinja Ćalović (u sredini), social media manager portala SrbijaDanas.com na tribini na Ekonomskom fakultetu
Strahinja Ćalović (u sredini), social media manager portala SrbijaDanas.com na tribini na Ekonomskom fakultetu / Izvor: Foto: Workshop.rs

Na Ekonomskom fakultetu održana zanimljiva tribina na kojoj su učestvovali i naš portal, KK Crvena zvezda Telekom...

Kako dobro promovisati proizvod ako vam je budžet za marketing mali ili ga uopšte nemate? Koliko je značajna upotreba društvenih mreža bilo da promovišete proizvod, uslugu, kompaniju ili vodite sportski klub? Na tribini “Revolucija marketinga u sportu” u organizaciji Marketing Workshop-a na Ekonomskom fakultetu studenti su imali priliku da iz prve ruke dobiju odgovore na pitanja marketinga, budžetiranja kampanja, značaja društvenih mreža i kako ih najbolje koristiti.

Filip Sunturlić, direktor marketinga u Košarkaškom klubu Crvena zvezda Telekom, objašnjavao je zbog čega marketing tim kluba  potencira korišćenja društvenih mreža u svrhu promocije i povezivanja sa fanovima. Filip je, takođe, istakao kako je izuzetno ponosan na događaj kada je KK Crvena zvezda Telekom bio prinuđen da igra bez prisustva publike zbog ubistva navijača crveno-belih Marka Ivkovića u Istanbulu, tokom utakmice sa Galatasarejem. Za utakmicu sa Laboral Kućom KK Crvena zvezda je zbog zabrane prisustva navijača, odštampala slike navijača koje su zalepili na tribinama, puštajući preko razglasa navijačke pesme. Evroliga je taj potez prepoznala kao gest miroljublja i nenasilja.

Filip Suturlić, direktor marketinga KK Crvena zvezda (na slici desno)
Filip Suturlić, direktor marketinga KK Crvena zvezda (na slici desno) / Izvor: Foto: Workshop.rs

O društvenoj odgovornosti  pričali su Miroslava Tešin Popović, menadžera za korporativnu društvenu odgovornost kompanije Telekom Srbija i Nemanje Stanojević, PR-a Specijalne Olimpijade Srbije, u saradnji sa Filipom Sunturlićem i Christos  Kalfigkopoulosom projektnim menadžrom zaduženim za saradnju sa Evroligom.

Ovom prilikom preneta su iskustva o učešću u akciji “Kroz igru učimo – Learning 2 play”, u okviru projekta”One Team”, koju KK Crvena zvezda Telekom organizuje u saradnji sa Specijalnom Olimpijadom Srbije i Telekomom Srbija, a u okviru projekta Evrolige. Cilj programa “Laerning 2 Play” jeste da poveća svest javnosti o društvenom problemu nepismenosti i da osobama, koje zbog nedostatka obrazovanja imaju poteškoće u komunikaciji, ponudi novu šansu za razvoj i integraciju u zajednicu.

O sponzorstvu i saradnji sa sportskim klubovima, pričala je Viktorija Radojević, Izvršni direktor marketinga za Ideu.

Tribina na Ekonomskom fakultetu
Tribina na Ekonomskom fakultetu / Izvor: Foto: Workshop.rs

Činjenicu da su društvene mreže ne samo budućnost marketinga, već i sadašnjost, predstavio je Strahinja Ćalović, social media menadžer portala SrbijaDanas.com.

KK Crvenazvezda Telekom je na tribini otkrila tajnu kako je za samo godinu dana uspeo da prikupi preko 13.000 pratilaca na Instagramu, oko 400 000 pratilaca na Facebook-u itd.