Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Телеком Србија: поскупљење има економско оправдање!

04.07.2014. 11:27
Пише:
Танјуг
Telekom Srbija zgrada
Телеком Србија зграда / Извор: Профимедиа

Кориговање цене месечне претплате фиксне телефоније са 516 на 659 динара са ПДВ последица је тржишних услова који су се у великој мери променили од последње корекције у 2011. години, саопштено је данас Танјугу у Телекому Србије.

Претплата је 2011. повећана на 507 динара са ПДВ-ом, што је приближно износило око пет евра, док услед значајних промена курса динара и раста цена на мало, то сада износи око 4,45 евра, објашњавају у Телекому. Кажу, такође, да уколико се погледа окружење, анализа тржишта телекомуникација коју је Рател објавио за 2013. годину показује да је претплата у Србији међу најнижима у региону.

Осим Албаније где износи око 3,8 евра, у осталим државама региона је већа - у Црној Гори и Босни и Херцеговини је око шест евра, у Македонији 7,7 евра, док је у Хрватској око 10 евра. Телеком ће увести и нови начин тарифирања који подразумева заокруживање сваког започетог минута разговора, што ће како објашњавају, корисницима олакшати преглед и увид у потрошени саобраћај.

"Увођењем минутног тарифирања корисници ће једноставније и лакше моћи да контролишу потрошњу, а целокупна мрежа фиксне телефоније, коју чини више од 2,5 милиона домаћинстава, представљаће јединствену националну зону", објашњавају у Телекому.

"Квалитет наше фиксне мреже је гарантован нашим вишедеценијским искуством у пружању те услуге и репутацијом коју смо изградили", поручују из Телекома. На питање да ли је од увођења преноса броја приметан смањен број корисника услуга фиксне телефоније и за колико, у Телекому наводе податке Ратела да је од почетка преноса броја у фиксној телефонији реализовано 8.120 захтева за промену оператора.