Зашто сви причају о нативе advertisingu? Сазнајте на Weekend Медиа Фестивалу!
Осми Weekend Медиа Фестивал ће нам ове јесени открити тајну једног од buzzworda године, нативе advertisinga. О чему се тачно ради сазнаћемо од 24. до 27. августа у простору старе фабрике дувана у Ровињу где ће и ове године Weekend окупити врхунске светске стручњаке из области маркетинга, медија и односа с јавношћу који ће говорити о актуелним и занимљивим темама.
''У доба изобиља садржаја вреде мало другачија економска правила. Садржај постаје онолико битан колико има значења, као и колико вредног искуства доноси. Садржај и искуство које нуди Weekend Медиа Фестивал покрива вероватно најузбудљивији део економије данас. Кроз програм, говорнике и радионице настојимо појаснити теме и трендове које очекујемо у будућности а и приближити нове пословне моделе који су већ ту, али још их можда нисмо до краја усвојили или нам нису скроз јасни'', рекао је директор програма фестивала, Никола Врдољак.
Као једна од горућих тема о којој ћемо чути више на овогодишњем Weekendu издваја се нативе advertising. Ради се о врло ефектном облику оглашавања који текстове у потпуности прилагођава форми и функцији медија у којем се појављују. Садржај се у потпуности и на природан начин стапа с медијем путем којег је пласиран, изазивајући истовремено пажњу читалаца и посматрача побуђујући њихову даљу активност у облику коментарисања и дељења садржаја. О овој ће актуелној теми говорити више предавача међу којима су и Јана Савић Растовац, креативна директорка агенције McCann Београд, Бриан Morrissey, председник Digidaya, познате америчке медијске компаније.
Овогодишњи Weekend додирнуће и друге вруће теме као што suprogrammatic, о којем ће нам више рећи Цаспар Schlickum,izvršni директор компаније Xaxis ЕМЕА.Ана Анђелић из њујоршке агенције Хавас LuxHub говориће о новим пословним моделима у медијима и маркетингу на тромеђи бизниса, креативности и технологије, aScott Thwaites, партнер менаџер ЕМЕА у Twitteru, објасниће како брендови и маркетиншки стручњаци могу искористити моћ садашњег тренутка.
Осим предавања и панел расправа, Weekend и ове године наставља са доделом СоМо Борац награда,које награђују најбоље пројекте из дигиталне сфере. Конкурс је отворен за радовеагенција, компанија или појединаца насталих у Хрватској, Словенији, Босни и Херцеговини, Србији.