clear sky
27°C
16.06.2024.
Beograd
eur
117.0802
usd
109.0132
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Zašto svi pričaju o native advertisingu? Saznajte na Weekend Media Festivalu!

07.08.2015. 11:07
Weekend Media Festival
Weekend Media Festival / Izvor: Foto: Promo

Osmi Weekend Media Festival će nam ove jeseni otkriti tajnu jednog od buzzworda godine, native advertisinga. O čemu se tačno radi saznaćemo od 24. do 27. avgusta u prostoru stare fabrike duvana u Rovinju gde će i ove godine Weekend okupiti vrhunske svetske stručnjake iz oblasti marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktuelnim i zanimljivim temama.

''U doba izobilja sadržaja vrede malo drugačija ekonomska pravila. Sadržaj postaje onoliko bitan koliko ima značenja, kao i koliko vrednog iskustva donosi. Sadržaj i iskustvo koje nudi Weekend Media Festival pokriva verovatno najuzbudljiviji deo ekonomije danas. Kroz program, govornike i radionice nastojimo pojasniti teme i trendove koje očekujemo u budućnosti a i približiti nove poslovne modele koji su već tu, ali još ih možda nismo do kraja usvojili ili nam nisu skroz jasni'', rekao je direktor programa festivala, Nikola Vrdoljak.

Nikola Vrdoljak
Nikola Vrdoljak / Izvor: Foto: Promo

Kao jedna od gorućih tema o kojoj ćemo čuti više na ovogodišnjem Weekendu izdvaja se native advertising. Radi se o  vrlo efektnom obliku oglašavanja koji tekstove u potpunosti prilagođava formi i funkciji medija u kojem se pojavljuju. Sadržaj se u potpunosti i na prirodan način stapa s medijem putem kojeg je plasiran, izazivajući istovremeno pažnju čitalaca i posmatrača pobuđujući njihovu dalju aktivnost u obliku komentarisanja i deljenja sadržaja. O ovoj će aktuelnoj temi govoriti više predavača među kojima su i Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd, Brian Morrissey, predsednik Digidaya, poznate američke medijske kompanije.

Ovogodišnji Weekend dodirnuće i druge vruće teme kao što suprogrammatic, o kojem će nam više reći Caspar Schlickum,izvršni direktor kompanije Xaxis EMEA.Ana Anđelić iz njujorške agencije Havas LuxHub govoriće o novim poslovnim modelima u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije, aScott Thwaites, partner menadžer EMEA u Twitteru, objasniće kako brendovi i marketinški stručnjaci mogu iskoristiti moć sadašnjeg trenutka.             

 Osim predavanja i panel rasprava, Weekend i ove godine nastavlja sa dodelom SoMo Borac nagrada,koje nagrađuju najbolje projekte iz digitalne sfere. Konkurs je otvoren za radoveagencija, kompanija ili pojedinaca nastalih u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji.