Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

7 савета који ће вам помоћи да решите проблем са преузмањем апликација уз Google Play Сторе-а

02.06.2021. 11:04
Пише:
Србија Данас/Телеграф
Google Play
Google Play / Извор: Профимедиа

Иако хардверска ограничења могу да играју велику улогу, проблеми са Google продавницом апликација се јављају и на најбољим, као и на јефтинијим Андроид телефонима

Ако сте на екрану свог Андроид телефона добили поруку о грешци у којој се наводи да Google Play Сторе не може да отвори, учита или преузме ниједну апликацију, ево неколико савета који ће вам помоћи да те проблеме решите.

То може да се догоди и најновијим и најбољим Андроид уређајима, као и оним јефтинијим паметним телефонима, без обзира на цену или хардвер, иако хардверска ограничења заиста могу да играју велику улогу.

1. Проверите интерну меморију и СД картицу

Ако на вашем уређају нема довољно простора, то може да успори и спречи уређај да преузме и инсталира нове апликације и исправке. Да бисте видели доступан простор, испробајте следеће:

  • Идите на Settings > Стораге. Списак категорија приказаће колико простора свака од њих заузима на вашем уређају. Ако вам је на располагању мање од 1 ГБ, покушајте да уклоните неке старе фотографије, видео записе и апликације, а затим покушајте поново. Неправилно постављена СД картица такође вас може да онемогући инсталирање апликације на телефон. Покушајте да је извадите, а затим поново ставите да бисте видели да ли ће решити ваш проблем.

Google Play
Google Play / Извор: Профимедиа

2. Проверите Wi-Fi или мобилну везу

Проверите да ли имате јаку и стабилну везу. Ако користите Wi-Fi, јачину везе можете да видите у подешавањима уређаја или тако што ћете погледати горњи статус бар. Такође можете покушати да учитате веб локације помоћу жељеног браузера или да тестирате брзину интернета. Да бисте видели своју Wi-Fi везу:

Отворите Settings > Network & Интернет > Изаберите Wi-Fi и погледајте да ли сте повезани.

Ако сте повезани, можете да кликнете на назив Wi-Fi-ja и да видите јачину сигнала. Такође можете да користите и мобилне податке за преузимање апликација, али имајте на уму да ће се ово вероватно рачунати у вашу месечну накнаду. Када потврдите да је веза за пренос података укључена, покушајте поново. Да бисте преузели апликације из Play Сторе помоћу мобилних података:

Отворите Play Сторе, а затим отворите мени кликом на слику профила у горњем десном углу. Идите у Settings и изаберите падајући мени Генерал, а затим App download преференце. Изаберите Овер Any Network.

3. Ресетујте уређај

Ако вам се веза чини стабилном и поузданом, можда ћете морати само поново да покренете уређај. Једноставан ресет често може да реши већину проблема, па је вредно покушати и видети да ли ће решити проблем. Притисните и држите дугме за напајање, а затим кликните на Рестарт.

4. Обришите кеш и податке апликације Play Сторе

Ако вам ниједан од горе наведених корака не реши проблем, можете покушати да обришете кеш меморију и податке Play Сторе апликације.

Идите на Settings > изаберите Apps & нотифицатионс > кликните на Сее all apps > пронађите Google Play Сторе > изаберите Стораге & cache > кликните на Цлеар стораге и Цлеар cache.
Вратите се у Play Сторе и покушајте поново са преузимањем.

5. Деинсталирајте, па поново инсталирајте

Ако ниједна од претходних опција није успела, можда ћете морати да предузмете још неколико корака. Једна од опција је деинсталација и поновна инсталација саме Google Play Сторе апликације:

Идите на Settings > изаберите Apps & нотифицатионс > кликните на Сее all apps > пронађите Google Play Сторе.
Кликните на Google Play Сторе и изаберите 3 тачке у горњем десном углу, а затим изаберите Uninstall упдатес. Ако се у било ком тренутку од вас затражи да се вратите на фабричку верзију апликације, тапните на ОК. Поновите исте кораке за Google Play Сервицес. Када завршите, покушајте поново.

6. Проверите да ли постоје ажурирања

Ако ни ово није помогло, требало би да проверите да ли на уређају постоје доступне исправке или безбедносне закрпе. Понекад ове исправке и безбедносне закрпе могу помоћи у решавању уобичајених проблема. Да бисте видели да ли имате доступну исправку за уређај, пробајте следеће:

Идите на Settings > System > и кликните на Advanced > кликните на System Упдате. Ако се ништа ново није појавило, кликните на Check фор упдате.

7. Уклоните и поново додајте Google налог

Следећи корак је уклањање и поновно додавање Google налога на уређај. Пре него што то учините, препоручује се да још једном направите резервну копију налога како бисте били сигурни да је све сачувано у клауду. Ово ће спречити случајни губитак података који је повезан са вашим налогом.

Да бисте уклонили налог:

Идите на Settings > кликните на Accounts > изаберите налог који желите да уклоните > Ремове account > уколико је поптребно, унесите ПИН или шифру за ваш уређај.
Да бисте додали налог:

Идите на Settings > кликните на Accounts > Add account > Селецт Google, па пратите упутства > отворите Google Play Сторе и изаберите свој налог у горњем десном углу.
Надамо се да ће вам бар један од ових начина помоћи и омогућити вам да наставите са преузимањем апликација из Play Сторе.