Агенције, Ретаил Медиа и АИ у жижи интересовања највеће дигиталне конференције
Поставља се кључно питање - како данас изгледа успешна модерна агенција у Србији и да ли знамо где нас ова индустрија води сутра?
Најзначајнија регионална конференција о дигиталном маркетингу, Дигитал Day 2025, доноси богат програм панел дискусија које ће се бавити најактуелниим темама које обликују индустрију. Под слоганом "У центру пажње.", догађај који ће се одржати 29. и 30. маја у Дому омладине Београда окупља водеће стручњаке из агенција, медијских кућа и технолошких компанија.
Панел дискусије представљају срце конференције, пружајући учесницима прилику да чују различите перспективе о изазовима и приликама које доносе технолошке промене у дигиталном маркетингу. Стручњаци ће поделити практична искуства и визије развоја индустрије у наредном периоду.
Агенције на прекретници - каква је будућност креативних кућа?
Панел "Агенције у 2025: Ресет, Реинвент или Релеванце?" поставља кључно питање - како данас изгледа успешна модерна агенција у Србији и да ли знамо где нас ова индустрија води сутра? Зорка Радловић из New Момент New Идеас, Селена Радовић из Медиа Хоусе, Предраг Војиновић из Method Agency и Никола Јовановић из Хавас Адриатиц поделиће своја искуства о трансформацији агенцијског модела рада. Панел ће модерисати Андреја Милкић из агенције Лео Burnett.
Дискусија ће се фокусирати на начине на које се агенције прилагођавају новим захтевима клијената, имплементацији АИ алата у креативне процесе и одржавању компетитивне предности у све динамичнијем тржишном окружењу.
Борба за поверење - реални против АИ инфлуенсера
Један од најинтригантнијих панела носи назив "Реални и АИ инфлуенсери: Ко обликује поверење у дигиталном добу?" и бави се феноменом виртуелних личности које никада не спавају, не старе и не праве грешке. Андреа Баба из Fullhouse Ogilvy, Душан Мишкулин из ИТК Дигитал Медиа, Веселин Веса Звекић инфлуенсер и Татјана Момчиловић из ДМ-а анализираће како се мења однос публике према "непостојећим" личностима.
Панел ће модерисати Елена Тенжера из Медиа Трее, а дискусија ће обухватити етичка питања, аутентичност садржаја и стратегије које традиционални инфлуенсери могу користити у конкуренцији са дигиталним аватарима.
Ретаил Медиа - дигитална трансформација продаје
Ретаил Медиа као најбрже растући канал дигиталног оглашавања у свету добија посебну пажњу кроз панел "Ретаил Медиа - од воблера до клика". Игор Грмуша из Планета Спорт, Јелена Фератовић из БЕНУ, Дарко Чедић из Дирецт Медиа Унитед Солутионс и Игор Мартиновић из Хеурека Гроуп представиће кључне елементе потребне за успешан развој дигиталног ретаил медиа екосистема.
Владимир Зарић из Ананас E-commerce водиће дискусију о потенцијалу и следећим корацима за развој Ретаил Медиа екосистема у Србији, кроз конкретне примере и размену практичних искустава.
АИ у редакцијама - будућност новинарства
Панел "АИ у медијима: Помоћник, претња или нови члан редакције?" окупља медијске стручњаке који ће анализирати улогу вештачке интелигенције у савременом новинарству. Лиз Лон из Финанциал Тимес, Павле Златић из Велике приче & Недељник и Даниел Фазлић из Блоомберг Адриа поделиће своја искуства о имплементацији АИ алата у редакцијским процесима.
Панел ће модерисати Јасмина Копривица, а фокус ће бити на балансирању између технолошке ефикасности и очувања квалитета и кредибилности медијског садржаја.
Креативност у АИ ери - између аутоматизације и аутентичности
Панел "Креативност и АИ: Како технологија обликује брендове у 2025" истражује начин на који брендови могу користити вештачку интелигенцију за персонализована искуства без губитка аутентичности. Марко Прокић из МИРО, Лазар Микуландра из SYNTEGRA и Миља Шијакињић из Жишка анализираће стратегије за одржавање идентитета бренда у ери аутоматизације.
Данка Трбојевић из Мерин Гроуп модерисаће разговор о томе како технологија може бити користан алат за брендове, а да истовремено остану верни својим вредностима и успоставе значајну везу са потрошачима.
Дигитал Day 2025 кроз ове панел дискусије пружа свеобухватан увид у кључне теме које обликују будућност дигиталног маркетинга у региону. Учесници ће имати прилику да чују различите перспективе водећих стручњака и стекну практична знања која могу директно применити у свом пословању.
Придружите се водећим именима индустрије 29. и 30. маја у Дому омладине Београда и постаните део важних дискусија које ће дефинисати правац развоја дигиталне комуникације у наредном периоду. Посетите DigitalDay.rs и обезбедите себи место на конференцији.