Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Ако желите да што боље СНИМИТЕ Инстаграм ЛАЈВ, ово су 4 савета која морате применити!

16.09.2020. 18:17
Пише:
Србија Danas/telegraf.rs
Instargam
Инстаргам / Извор: Профимедиа

Инстаграм је, од када се појавио као једноставна апликација за дељење слика, са 4 филтера и једном опцијом, до данас, постао сасвим нова платформа, која корисницима нуди много више него што је у почетку био случај

Зато је велики број брендова одлучио да свој простор за оглашавање и интеракцију са циљном групом пронађе баш овде и да формира своју стратегију користећи управо неки од модела ове мреже.

С временом је ово постао и медијски портал, са увођењем ИГТВ формата, а све чешће на њему виђамо и директне преносе обраћања различитих познатих личности.

Иако се показало да овакви формати одлично пролазе код публике, брендови и даље нису сигурни како и зашто треба да организују директно обраћање, Ливе, на свом профилу. Зато, ево неколико савета од којих можете почети.

Имајте разлог

Све чешће на Инстаграму виђамо директна укључења инфлуенсера или брендова која немају никакву сврху, већ само желе да искористе слободно време пратилаца, који ће им том приликом поклонити пажњу.

Да би био успешан, ваш Ливе мора имати циљ.

Уколико га нема – како ћете знати шта да мерите и шта да сматрате успешним резултатом?

Да ли је то промоција новог производа? Промоција нове услуге? Можда желите да чујете утиске своје циљне групе о одређеној теми, или имате госта са којим желите да остварите сарадњу, што бисте радо објавили?

Шта год да је посреди, осмислите намену свог директног укључења уживо и најавите га.

Instargam
Инстаргам / Извор: Профимедиа

Промовишите на време

Концепт директног укључења уживо заснива се на томе да људи који су у том тренутку на интернету могу да вам се придруже, гледају вас и постављају питања о теми о којој излажете.

Зато је важно да се постарате да што већи број људи буде online у тренутку догађаја, тако што ћете своје директно обраћање промовисати на време. Понудите им одређени „мамац” који ће их навести да термин забележе у својим календарима и да заиста присуствују.

Такође, можете направити и објаву на којој ће бити одбројавање до Ливе укључења, а на коју људи могу да кликну и самим тим им стигне и обавештење када бројач дође до нуле.

Планирајте трајање дуже од 10 минута

Пракса је показала да дужа директна укључења пролазе боље од краћих. Постоји много разлога за то.

Један је чињеница да за ово време морате припремити више садржаја, па ће људи самим тим имати више разлога да вам се придруже.

Други је чињеница да ће се људи укључивати и искључивати више пута, па тако морате имати у виду да неће успети да чују све, али да би требало да им у сваком сегменту пружите нешто ново, што ће им донети вредност.

Такође, дужи садржаји сугеришу да садрже више информација, па и након завршетка, уколико сачувате своја директна укључења, она привлаче људе да погледају о чему сте говорили.

Не оптерећујте се несавршеностима

Један од разлога зашто људи воле да гледају Ливе укључења јесте чињеница да се људи приказују онаквим каквим јесу и да су често у оваквим укључењима несавршени.

Када је Инстаграм у питању, ту нема превише сценског осветљења или студија у коме бисте снимали овакав садржај, а при томе, људи који бораве на овој мрежи и не воле такве усиљене форме.

Зато се опустите и не размишљајте о томе да ли је нешто савршено или није, јер једноставно не мора све бити идеално. Можда ће ваша шминка бити размазана, а светло лоше, можда нећете имати одговоре на сва питања, али не марите. Управо је у томе чар оваквог формата.

Научите како

Да бисте дошли до фазе да снимите Ливе без проблема и са пуним самопоуздањем, морате бити довољно информисани и знати како да поставите своју дигиталну стратегију. За ово никако није довољно неколико месеци школовања на курсу. Упознавање са процесом стратешког планирања, осмишљавања садржаја, вредности бренда и комуникације са јавношћу изискује барем годину усавршавања и учења.