Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ДОСТА НУДЕ, А ЗА МАЛО ПАРА: Ускоро стиже наследик омиљеног телефона у СРБИЈИ

27.01.2020. 14:44
Пише:
Србија Данас/Телеграф
Xiaomi
Xiaomi / Извор: Фото: Twitter printscreen @XiaomiUSA

Невероватне перформансе...

Поцо телефони ће и убудуће бити уређаји са процесорима највише класе и великом количином РАМ меморије.

Кинеска компанија Xiaomi недавно је објавила да ће убудуће имати још једну подружницу. Осим прошле године "отцепљеног" подбренда Редми, сопствену бренд линију производа добиће и наследници хит телефона из 2018. године - Поцопхоне Ф1.

Новоосновани Поцо бренд упаво је најавио наследника тог "бест buy" модела. Манмохан Чандолу, генерални менаџер компаније Поцо Индиа, изнео је детаље о новом уређају.

ОПРЕЗ: Опасна замка на ОГЛАСИМА ЗА ПОСАО! Када конкуришете ОБАВЕЗНО пазите на ОВО

ОПРЕЗ: Опасна замка на ОГЛАСИМА ЗА ПОСАО! Када конкуришете ОБАВЕЗНО пазите на ОВО

НЕМА ЗИМЕ ЗА ЊИХ: Расте им број корисника упркос конкуренцији

НЕМА ЗИМЕ ЗА ЊИХ: Расте им број корисника упркос конкуренцији

ОПАСНО: ДирецТВ сателит могао би да експлодира

ОПАСНО: ДирецТВ сателит могао би да експлодира

Ново Поцо, који би званично требало да буде представљен у марту, задржаће главни фокус тог бренда на пружању кориснику најбоље могуће вредности за његов новац. То значи да ће Поцо и убудуће бити уређаји са процесорима највише класе и великом количином РАМ меморије.

Што се софтвера тиче, уређаје ће покретати Андроид опративни систем у комбинацији са Xiaomi-jevim МИУИ интерфејсом прилагођеним за Поцо телефоне.

Поцо ће, према Чандолуовим речима, и убудуће користити продајну и сервисну мрежу матичног Xiaomija, као и дата центре за складиштење података корисника, преноси ГСМ Арена.

Поцо ће у почетку самостално наступати само онлајн, док ће "офлајн канале" формирати "у ходу". Што се глобалних амбиција бренда тиче, компанија ће у почетку првенствено бити орјентисана на индијско тржиште, док ће даља експанзије уследити касније.