Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ФЕЈСБУК ПРАВИ ВЕЛИКИ ЗАОКРЕТ! Званично саопштено - Од уторка се ОВО мења на свим профилима

22.08.2019. 16:14
Пише:
Србија Данас
Fejsbuk
Фејсбук / Извор: Профимедиа

Донели одлуку!

Фејсбук је објавио да ће променити своју досадашњу политику и допустити корисницима да виде и контролирају податке које друге интернетске странице и апликације деле с друштвеном мрежом како би побољшале циљани маркетинг, чиме компанија жели показати да јача заштиту личних података својих корисника, преноси Хина.

То је објављено мање од седам дана након нових објава о поступцима највеће друштвене мреже на свету која је признала транскрипте разговора неких корисника, након што их је дуго негирала.

Уз ново обележје уведено у уторак, Фејсбук објашњава да жели корисницима вратити контролу над њиховом подацима. Од сада ће корисници моћи да одлуче хоће ли или не подаци које Фејсбук преузима од апликација или web страница трећих страна бити повезани с њиховим рачунима на друштвеној мрежи.

- Обично користимо те податке за предлагање рекламе у вези тражених производа или информација. Али чини нам се важним пружити већу транспарентност и контролу нашим корисницима у вези те врсте податка - објаснила је током online конференције за новинаре Стефани Макс, водитељка развоја функционалности.

Mark Zakerberg
Марк Закерберг / Извор: Профимедиа

Ове нове поставке приватности покренуте су у уторак у Ирској, Шпанији, Јужној Кореји, а глобално ће се проширити следећих месеци и омогућит ће сваком кориснику да одлучи хоће ли сви или само дио података које Фејсбук преузме другдје моћи бити повезани с његовим личним рачуном.

Те информације, које америчка скупина прикупља посвуда, на web страницам, е-трговини, на апликацијама путем алата које Фејсбук ставља на располагање другим рекламним и фирмама које прате промет или претраживање производа.

Ти подаци садрже и једну врсту апарата који се користи за повезивање, његов тип и земљописни положај што омогућује Фејсбук да понуди ултра циљане рекламе, које се скупље продају фирмама и кључни су извор прихода друштвене мреже.

Fejsbuk
Фејсбук / Извор: Профимедиа/илустрација