"Фејсбук за очи" стиже следеће године
Интересовање за апликације за проширену реалност и уређаје који могу да се носе је огромно међу тахнолошким компанијама, а паметне наочаре су идеалне за то...
Компанија Фејсбук удружила је снаге са произвођачем Реј Ban(Ray-Ban) наочара како би заједно развили паметне наочаре које ће корисницима омогућити да, уз помоћ апликације, буду у контакту са породицом и пријатељима.
Оснивач највеће друштвене мреже на свету, Марк Закерберг најавио је сарадњу са компанијом "EssilorLuxottica СА", највећим светским произвођачем наочара. Циљ удруживања је да се популаризују паметне наочаре уз помоћ бренда Реј Бан (Ray-Ban), јавља Блумберг.
Две компаније улазе на терен на којем су већ присутне Интелове Ваунт наочаре, као и Google Glass пројекат тима Сергеја Брина, који је суочен са бројним примедбама због угрожавања приватности корисника, а било је критика и на рачун дизајна.
Facebookove паметне наочаре омогућиће корисницима употребу апликација намењених комуникацији. Интересовање за апликације за проширену реалност (Аугментед Reality - АР) и уређаје који могу да се носе је огромно међу тахнолошким компанијама, а паметне наочаре су идеалне за то, преноси РТС.
Карактеристике, детаљи и цена будућег "Фацебоока за очи" биће познати уочи представљања које је планирано за следећу годину.