Голд гондола више не вози само Златибором – сада и кроз виртуелни свет доступан за 650 милиона играча
Златиборска Голд гондола постала је прва фирма у Србији која је пласирала своју видео игру на глобалној платформи. Игра Голд гондола Адвентуре је лансирана на платформи Фортните, која броји више од 650 милиона корисника.
Игрицу је развило гејминг одељење златиборске компаније Радионица Круг, а на челу пројекта нашла се developerka Лена Глишовић. Голд Гондола Адвентуре пребацује златиборску жичару у виртуелни свет пратећи њену реалну трасу од почетне станице до ски-центра Торник и увезујући све додатне активности гондоле у виду мини-игара.
Тако се играчи из целог света могу опробати у вожњи гондолом, чамцем, тјубинг стазом, стреличарству, пецању, али могу и трчати по жици и скакати из кабине у језеро. Поени, односно Голден Цоин-и, сакупљени у овој игри вреде као новац, тачније као специјална валута коју играчи могу користити за куповину уникатних сувенира у сувенир шопу. Игрица је бесплатна за преузимање и играње, а имаће и сезонска ажурирања у зависности од годишњег доба и новитета које уводи сама Голд гондола.
- Голд гондола је препозната као место сусрета и нових доживљаја, а од сада ће место нових искустава бити у дигиталном свету, што представља искорак у свету туризма. Наши посетиоци су навикли да их на траси гондоле очекују разановрсни забавни садржаји, а овог пута ради се о видео игри која ће пробудити нови доживљај Златибора и Голд гондоле. Ми смо се одлучили на храбар корак и постали прва фирма у Србији која има своју видео игру. У Голд Гондола Адвентуре играчи могу учествовати у разним забавним активностима: пецању, вожњи гондолом, стреличарству, вожњи чамцем, тјубингу, журки на Торнику, биоскопу на отвореном, трчању по жици, скакању из кабине у језеро, скупљању Голден Цоин-а, као и многим другим авантурама које позивају на истраживање и забаву - рекла је директорка ЈП „Голд гондла Златибор“ Бојана Божанић.
Након што је овог месеца дочекала свог милионитог путника, златиборска Голд гондола је, пласирајући игру на тако велику глобалну платформу, још једном померила границе у домаћем туризму и позиционирала се у виртуелном свету. Дигитални свет има снажан потенцијал да допре до великог броја људи, најпре млађе публике.
Овим пословним потезом Голд гондола жели да приближи лепоте Златибора целом свету, али и да истовремено допринесе већој препознатљивости бренда и подстакне радозналост код играча да истраже стварне локације и активности које су их у виртуелном окружењу одушевиле.
- Игрицу Голд Гондола Адвентуре развила је наша мала, али посвећена екипа из гејминг одељења Glitch Студиос компаније Радионица Круг, уз подршку креативног тима саветника који су тестирали игру и давали сугестије током развоја. Рад на пројекту трајао је око три месеца. Највећи изазов био је како што верније пренети амбијент и дух Златибора и саме гондоле у виртуелни свет, а да игра притом остане забавна и занимљива - додала је Лена Глишовић.
Игрица је као део Фортните система потпуно бесплатна за играње!
Како наводи директорка Голден гондоле, Бојана Божанић игрица је направљена како би привукла публику између 15 и 30 година.
- То су најчешће млади, који су гејмери и којима је јако познат тај свет гејминга. Ово је одличан пут да их анимирамо да дођу овде, јер игрица је добро урађена и тако је све живо представљено да сам сигурна да они који играју ће пожелети да дођу и да посете праву златиборску гондолу - истакла је она.
Линк до игрице: play.fn.gg/island/5184-8107-1604 Код игре: 5184-8107-1604