Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Најављена ВЕЛИКА промена на ТВИТЕРУ која се многима неће свидети!

10.03.2018. 17:10
Пише:
Србија Данас/Блиц
Tviter
Твитер / Извор: Профимедиа

Корисници ове друштвене мреже не подржавају верификацију.

Извршни директор “Твитера” Џек Дорси изјавио је да жели да верификује сваког појединца на овој друштвеној мрежи, што је наставак плана који је компанија изнела пре неколико година, кад су запитали своје кориснике да се пријаве за онлајн верификацију.

ОПРЕЗНО! На овој друштвеној мрежи лажи се најбрже шире

Tviter
Твитер / Извор: Профимедиа

Тај програм је суспендован од јесени, кад је “Твитер” критикован због верификовања неколико белих супремациста, али сада делује да је Дорси отворен за поновно покретање неке верзије тог плана, једном кад се установи како би ствари могле да функционишу.

ПОБУНА МАШИНА?! Језиви смех виртуелне асистенткиње АЛЕКСЕ престравио корисника! (ВИДЕО)

- Намера је да се верификација отвори за све и да то урадимо на начин који је мерљив, како ми не би стајали на путу и како би људи могли да потврде више чињеница о себи, а да ми не будемо судије – истакао је Дорси, пренео је Recode.net.

plaćanje preko interneta
плаћање преко интернета / Извор: Профимедиа

Део проблема “Твитерове” политике верификације је у томе што је осећај био да плава ознака потврде служи као прихватање од стране компаније, као да они одобравају овог или оног корисника.

Да ли у Србији може да се заради од Јутјуба? Ево шта кажу НАШИ ЈУТЈУБЕРИ!

- Верификација није намењена томе. Ми то користимо да означава идентитет, али због начина на који је процедура почела, кад је ознака давана само одређеним познатим личностима, дошло је до погрешног повезивања ствари. Корисници су гледали на то као на кредибилност – на пример, “Твитер” стоји иза ове особе, он верује да су њени постови аутентични, а то уопште није оно што ми подразумевамо под плавом ознаком – каже Дејвид Гаска, један од “Твитерових” директора за производ.