Не раде вам СЛУШАЛИЦЕ Ајфона? Квар се може поправити БЕЗ ОДЛАСКА У СЕРВИС
Уколико није реч о механичком оштећењу, уређај ће поново радити применом једноставних савета
АирПодс слушалице синоним су квалитета и поузданости, али се може десити да престану са радом. Најчешћи се квари микрофон, што спречава квалитетан разговор или издавање команде иОС личном асистенту "Сири". Срећом, већина проблема са којима се сусрећу корисници АирПодс слушалица могу се решити без помоћи сервисера.
Шта учинити учинити када не ради микрофон?
Колико год проблем деловао озбиљно, до појединих решења долази се на врло једноставан начин. Најчешћи кривац за лош рад микрофона јесте слаба батерија или блокада везе са iPhone. Ови савети могу помоћи у решавању проблема са микрофоном.
Ставите АирПодс у кућиште и поново укључите уређај
Једноставни трик може да реши већину проблема са којима се суочавају корисници овог геџета и то је једна од најбезазленијих невоља. Уколико приметите да АирПодс показује проблеме у раду, вратите га у кућиште и покушајте поново. Рестарт bluetooth везе са iPhone уређајем може нормализовати рад микрофона.
Проверите јесу ли АирПодс слушалице напуњене
АирПодс не ради добро када су батерије слушалица празне. Препорука је да се АирПодс пуни најмање 30 минута, како би њихова функционалност била потпуна.
Проверите подешавања микрофона
У обе слушалице АирПодс уређаја постоји по један микрофон. Дизајниране су тако да ће у функцији бити микрофон слушалице која је у оптималном стању. Постоји мало позната поставка која кориснику пружа могућност да одабере која ће од две слушалице увек бити у функцији. За оптималне резултате рада, требало би подесити АирПодс, тако да слушалице аутоматски мењају микрофоне. Овај потез може створити проблеме у раду микрофона, уколико је једна од две батерије празна.
Подешавање микрофона
- Припремите АирПодс за коришћење, тако да буду повезане на iPhone;
- На iPhone уређају покрените апликацију Settings;
- Изаберите опцију Bluetooth;
- Пронађите свој АирПодс на листи Bluetooth уређаја и изаберите опцију и са десне стране;
- Изаберите опцију Мицропхоне;
- На страници Мицропхоне изаберите опцију Automatically Switch АирПодс.
Уколико се проблем крије у iPhone уређају, рестарт ће потенцијално решити невољу
Рестарт iPhone
Стара пословица каже да се многи проблеми са рачунаром могу решити поновним укључивањем iPhone. Уколико постоји проблем са драјвером који регулише рад АирПодс, ново покретање iPhone нормализоваће рад слушалица.
Поновно упаривање АирПодс
Уколико претходни савети нису дали резултата, можда је тренутак за радикалнији потез. Проблем прекинуте везе са телефоном можете решити уклањањем АирПодс слушалица са iPhone, а затим их изнова упарити, као пре прве употребе. Можда звучи као екстреман потез, али траје само неколико тренутака.
1. На iPhone уређају изаберите опцију "Settings";
2. Потом изаберите Bluetooth;
3. Пронађите АирПодс на листи Bluetooth уређаја;
4. Потом изаберите опцију "Форгет this девице", па потврдите ову одлуку;
5. На крају повежите АирПодс са телефоном као што је то учињено први пут.
Будите сигурни да је микрофон чист
Када су искључене све могуће софтверске грешке које би могле бити узрок престанка рада АирПодс, постоје још само два потенцијална проблема која ометају рад микрофона - треба их очистити или уопште не раде.
Микрофони се на АирПодс или АирПодс Про налазе на доњој страни слушалица. Ако изгледају запуштено или прљаво, пажљиво их обришите како бисте уклонили прљавштину.
Оштећени АирПодс је разлог да се контактира подршка
Ако све претходно наведено не доноси жељени исход, вести нису обећавајуће. Највероватније се ради о оштећеном или неисправном микрофону, па је неопходна поправка или замена. Тада је најбоље контактирати корисничку подршку и проверити услове под којима се може обезбедити услуга.