Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ОДЛУЧИЛИ СУ: Ове године сви Микрософтови догађаји само online

03.04.2020. 22:15
Пише:
Србија Данас/ПЦ Press
Microsoft Kina kancelarije
Microsoft Кина канцеларије / Извор: Профимедиа

Само дигитално...

Живимо у чудним временима, и иако се та фраза понавља, тешко је занемарити начин на који је пандемија коронавируса утицала на свакодневни живот. С тим на уму, ЗДНет извештава да Microsoft планира да све своје догађаје у 2020. години одржи као „само дигитална“ искуства.

Microsoft logo
Microsoft лого / Извор: Профимедиа/илустрација

-У светлу изазова које представља COVID-19, прилагођавамо наш календар догађаја и стратегију. До краја 2020. године прихватамо прилику да експериментишемо са новим платформама како бисмо нашим партнерима, купцима и програмерима омогућили најквалитетније дигитално искуство.-

МАЈКРОСОФТ: Имају нови патент за рударење криптовалута

МАЈКРОСОФТ: Имају нови патент за рударење криптовалута

ДОНЕЛИ ОДЛУКУ: Још две друштвене остају без ХД садржаја

ДОНЕЛИ ОДЛУКУ: Још две друштвене остају без ХД садржаја

ЛЕПО: Ускоро ћемо сами подешавати квалитет видеа за Јутјуб

ЛЕПО: Ускоро ћемо сами подешавати квалитет видеа за Јутјуб

Надаље, ЗДНет тврди да Microsoft разматра организовање догађаја у првој половини 2021. године такође само дигитално – укључујући Буилд 2021 – позивајући се на изворе упознате са материјом. На питање, Microsoft је рекао да ће „наставити да оцењује ситуацију догађаја“.

Дигитални догађаји и након кризе?

То што компанија размишља о отказивању физичких догађаја на преко годину дана унапред говори о великом потресу који је коронавирус проузроковао у технолошкој индустрији. Овакве мере које предузимају компаније попут Microsoft-a очигледно су неопходне, и биће занимљиво видети како ће компанија да све спроведе у дело.

Међутим, чак и ако ставимо по страни тренутну ситуацију око пандемије, овај потез говори о паду интересовања за масовне конференције. Нинтендо-ва одлука да избегне велику презентацију на Е3 и пређе на дигиталне најаве углавном је успела за компанију. Остаје да се види колико ће времена бити потребно да се поново такви догађаји одвијају нормалним темпом, ако икад стигнемо до те тачке.