ПОКОРИЋЕ ФЕЈС И ИНСТАГРАМ Нова ДРУШТВЕНА МРЕЖА изазвала буру - можете се придружити само ако ИМАТЕ ОВО
Шта ви мислите о овоме?
Шта се деси када људима из Силиконске долине досаде друштвене мреже које већ постоје? Направе нову, по својој мери.
Цлубхоусе је друштвена мрежа коју су основали Пол Дејвисон и Роан Сет. Почела је са радом ове године, а има само два запослена.
Функционише тако што можете да се приључите само уколико вам неко пошаље позивницу. У питању је аудио-чет, па тако људи комуницирају само гласом, а подељени су у чет-собе. Ови четови нестају кад се заврши са ћаскањем, а како пише Њујорк тајмс, корисници су подељени по нивоима које одређују модератори.
Такође, корисници могу у сваком тренутку да провере ко је још са њима у чет соби, да мењају чет собе и да гледају туђе профиле.
За сада, Цлубхоусе тестира само неколико хиљада људи, и доступан за ширу јавност. Упркос томе, већ има позитивних реакција. Тако су неки рекли да већ проводе више од 40 сати недељно на апликацији.
Позитивне реакције
"Наравно, могли бисте и да причате мобилним телефоном, али то је чудан осећај. Овде не морае да будее укључени у разговор све време. Можете само да слушате друге, и да се укључите ако вам се тема учини занимљивом", рекла је и Соња Башез, консултант за дигитални маркетинг.
Људи су говорили и како им је драго што не морају да буду приковани за екран све време, већ могу да раде нешто друго и слушају разговоре, или учествују у њима истовремено.
Међутим, и овде постоје одређени проблеми. На пример, још је теже да знате ко је заправо у чет-соби. Тако је један индијски бизнисмен из шале променио своје име и назвао се Тим Кук, имитирајући дирекора Apple компаније. Убрзо је у ту чет-собу ушло више од 100 људи.
Било како било, узбудљиво је гледати рађање нових друштвених мрежа које би могле да имају велики потенцијал. Можда је баш овако једноставно решење оно што нам је било потребно како би освежило "интернет заједницу". Како ће се даље Цлубхоусе развијати, остаје нам да видимо.