Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Помоћу ова 4 савета бићете ДРУГАЧИЈИ И ПОПУЛАРНИЈИ на друштвеним мрежама

11.04.2017. 13:09
Пише:
Србија Danas/Telegraf.rs
zavisnost od Interneta
зависност од Интернета / Извор: Профимедиа

Злата вредне сугестије.

Значај друштвених мрежа у савременом свету све је већи, па се стиче утисак да ако некога нема на интернету уопште и не постоји. Уколико заиста желите да од себе или од компаније коју заступате створите бренд, онда морате да комуницирате са својом циљном групом, управо тамо где се она налази – на интернету и друштвеним каналима.

То подразумева да имате интернет-презентацију на коју ћете слати све огласе које будете формирали, а поред ње, и да будете заступљени на друштвеним мрежама које најбоље одговарају врсти посла којом се бавите. Међутим, није довољно да само остављате објаве без стратегије и циља који желите да постигнете. Како бисмо вам помогли, даћемо вам неколико савета како да правите садржај који ће вам помоћи да учините свој бренд познатим.

Ови мобилни телефони НАЈВИШЕ ЗРАЧЕ! Врло су штетни - проверите да ли је ВАШ међу њима! (ВИДЕО)

Користите прецизно таргетирање. Тржиште је презасићено и једна од првих и највећих грешака коју можете направити јесте да се не усмерите довољно добро на групу људи с којом желите да разговарате. Морате се издвојити из гомиле других брендова и огласа, тако што ћете једну конкретну поруку слати одређеним особама које имају заједничку карактеристику: то може бити ниво њиховог образовања, конкретна компанија, односно послодавац за ког раде или позиција на којој раде. На тај начин, користећи алате које вам данас нуде и Фејсбук и Гугл и сви остали сервиси које они покривају, можете обезбедити себи сигуран приступ управо до крајњих корисника који су вам заправо важни за развој бизниса.

zavisnost od Interneta
зависност од Интернета / Извор: Профимедиа

Повежите се с другим страницама и улажите у тај однос. Важно је да будете у добрим односима с конкуренцијом. Уколико будете заснивали своју кампању на истицању недостатака својих супарника, доћи ћете у прилику да вам понестане аргумената, а да људи у међувремену нису схватили зашто сте ви бољи од њих. Зато се повежите с људима из струке и поклоните им нешто медијског простора на својој страници. Можете чак отићи и корак даље и спонзорисати ту објаву, тако што ћете притом циљати и њихове фанове и пратиоце на друштвеним мрежама, те ћете спонтано добити и део њихове публике, то јест део њиховог колача на тржишту, а самим тим и већу видљивост и заступљеност.

Фејсбук жели да научи кориснике како да препознају ЛАЖНЕ ВЕСТИ!

Користите LinkedIn. Ако се бавите врстом посла у ком је важнија подршка пословних сарадника него широке јавности, или заступате бренд ком су управо такви приоритети, онда је најбоље да се окренете LinkedInu и њиховим начинима комуникације. Овде ћете пронаћи све озбиљне компаније, а самим тим и значајнију публику за своје пословне подухвате. Напишите причу и уложите у оглашавање на овом медију и на тај начин се позиционирајте високо у категорији LinkedIn пулси. Ово ће бити од великог значаја за вашу репутацију, имајући у виду да ову врсту магазина највише читају бизнисмени којима је важно шта се дешава у струци и да ли се појавио неко нов вредан пажње. У једном тренутку то ћете бити баш ви.

Društvene mreže
Друштвене мреже / Извор: Профимедиа/илустрација

Будите информативни! Морате понудити нешто ново – нову информацију, производ, сазнање, нешто што ће направити промену и што ће на неки начин едуковати људе. Ако вртите у круг исте поруке и причате већ испричану причу, не очекујте да ће се било ко зауставити и саслушати вас. Једноставно, морате бити иновативни!

Ово су само четири различита начина на које можете користити друштвене мреже и урадити нешто иновативно и корисно што ће унапредити генералну слику о вашем бренду, допринети његовој видљивости и проширити листу корисника ваших услуга. Међутим, ако заиста желите да креирате озбиљну стратегију и кампању, биће вам потребно нешто више знања од тога. Упишите обуку за ПР-а у дигиталном свету и посветите се својој каријери са свим потребним алатима и знањима.