Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ШТА!? ПРЕТПЛАТА НА ФЕЈСБУК? После глобалног скандала - могуће промене! А шта тек кажете за цену?

22.04.2018. 12:13
Пише:
Србија Данас/Вести Online
Fejsbuk
Фејсбук / Извор: Профимедиа

Да ли је ово могуће?

На основу података о броју корисника и месечним приходима, аналитичари су израчунали колико би могла да износи месечна претплата на Фејсбук.

Нико од корисника Facebook-a не треба да се плаши да ће ова друштвена мрежа у будућности бити доступна једино претплатницима, али о могућности верзије Фејса на којој неће бити огласа, а за коју ће бити потребно платити месечну претплату, говори се све више након што је откривено како су кориснички подаци десетине милиона људи завршили у рукама аналитичара Кембриџ Аналитике.

Гугл УБЕЂУЈЕ велике компаније да прихвате нови начин слања ПОРУКА!

Чак и Марк Закерберг приликом недавног сведочења пред члановима Конгреса није искључио могућност претплатничке верзије, те је рекао како је то идеја о којој би могли размислити.

Fejsbuk
Фејсбук / Извор: Профимедиа

Најважније питање које се намеће везано за претплату на Фејсбук јесте - цена, односно колико би Закерберг могао да месечно наплаћује коришћење ове мреже и колико пара вреде кориснички подаци и сви ти огласи који се приказују на интернет и мобилним верзијама Фејсбука. Иако је на ово питање тренутно тешко одговорити, новинари су, на основу месечних прихода ове компаније у Северној Америци и броја корисника, закључили да Фејсбук на овом тржишту месечно заради седам долара по кориснику.

Весна Станојевић открила која ствар разликује Наташу Беквалац од других жена које туку мужеви

Али, на "Tech Crunche"-u сматрају да месечна претплата не би износила седам долара, већ би она требало да буде много већа, јер сматрају да управо корисницима који могу платити месечну претплату за Фејсбук највећи део оглашивача жели да пласира огласе.

Иако је ту цифру тешко одредити, аналитичари верују да би се она могла кретати између 11 и 14 долара месечно, па је питање колико би корисника заиста могло/хтело годишње да плати скоро 170 долара за сурфовање Фејсбуком без огласа, а како ова мрежа ионако прати кориснике који ни немају профил на тој мрежи, чини се да ни то не би била гаранција за потпуну приватност.