ТикТок спрема новитете: Ево шта нас очекује и реч је о вашем зиду!
Феед на ТикТоку у будућности би се могао проширити новим могућностима које ће олакшати локално претраживање и шопинг.
Једна од таквих нових опција, коју тестирају на тржишту у неколико азијских земаља, односи се на проналажење садржаја у близини корисника, а названа је "nearby".
Ова опција се налази на главном екрану поред постојећих опција "following" и "фор you". Док ти феедови приказују садржај корисника које прате, односно садржај који алгоритам сматра да би корисницима могао бити занимљив, на новом фееду приказиваће се локални садржај.
Последња истраживања, које је спровео Google, показују да се млади, када нешто претражују, не окрећу толико Googleovom претраживачу колико друштвеним мрежама попут ТикТока и Инстаграма. Управо је таквим корисницима намењена нова опција приказа локалног садржаја јер ће им се сада, приликом претраживања нпр. ресторана, кафића, клубова и слично, приказивати садржај који се налази у њиховој близини.
Према наводима Брендана Гахана, стручњака за друштвене мреже, ТикТоков "nearby" би могао узети добар део тржишта компанијама као што су Google, Инстаграм, Yelp и друге.
Поред поменутог новитета, ТикТок на одређеним тржиштима тестира још једну опцију за свој феед - "схоп". Путем тог фееда корисници могу да претражују и купују различите производе, па можемо претпоставимо да ће временом такав феед специјализован за шопинг на овој друштвеној мрежи постати доступан свим корисницима.