XIAOMI СУ7 УЛТРА ОБАРА РЕКОРД ЗА ЕЛЕКТРИЧНА ВОЗИЛА ВИШЕ КЛАСЕ НА СТАЗИ NÜRBURGRING NORDSCHLEIFE СА НЕВЕРОВАТНИМ ВРЕМЕНОМ ОД 7:04.957
Xiaomi ЕВ је данас објавио историјски успех: њихов серијски модел Xiaomi СУ7 Ултра поставио је рекорд као најбрже електрично возило више класе на легендарној стази Nürburgring Nordschleife, са изузетним временом круга од 7:04.957 минута.
Опремљен опционим "трацк" пакетом, Xiaomi СУ7 Ултра је освојио чувену стазу већ при првом покушају, учврстивши своју позицију лидера у сегменту високоперформансних електричних возила.
Способност модела СУ7 Ултра да постигне ово импресивно време резултат је неуморне посвећености Xiaomi ЕВ тима перформансама на стази. Његове напредне "три кључне електричне технологије" (електрични мотор, погонска батерија и управљачка јединица мотора), систем за расподелу обртног момента по осовинама и аеродинамични дизајн поставили су темеље за овај рекорд. Серијска верзија користи иста решења тестирана на тркама, укључујући идентичну тро-моторску конфигурацију из прототипа СУ7 Ултра. Погонски систем, који се састоји од два В8с и једног В6с е-мотора, развија импресивних 1.548 КС, омогућавајући убрзање од 0 до 100 км/х за само 1,98 секунди (уз одбитак почетног померања) и постиже максималну брзину преко 350 км/х.
Тркачка стаза представља крајњи тест технологије и извор иновација. Стални услови високих брзина и температура стављају електричне погоне на озбиљна искушења. Иза овог резултата стоји непоколебљива посвећеност компаније Xiaomi ЕВ унапређењу технологије, квалитета, поузданости и безбедности возила.
Посебно треба истаћи да је Xiaomi ЕВ недавно склопио стратешко партнерство са Nürburgringom, поставши његов премијум партнер. На Великој награди стазе сада се налази и нова "Xiaomi кривина".
Такође, Xiaomi ЕВ је постао члан тестних и развојних вожњи Nürburgringa (познатих као Industry Поол). Као део дугорочне стратегије иновација, Xiaomi ће користити ову сарадњу за убрзани развој електричних возила, тестирајући будуће технологије на легендарној стази и постављајући нове стандарде перформанси у глобалној аутомобилској индустрији.