ЗАРАЂУЈУ ВИШЕ НЕГО ШТО МИСЛИТЕ: Колико се плаћају ИНФЛУЕНСЕРИ?
Цене метеорски расте...
Новац који су зарадили инфлуенсери на друштвеним мрежама порастао је метеорски у последњих неколико година, наводи се у новом извештају.
Маркетиншка компанија, Изеа, открила је да је просечна цена спонзорисане фотографије на Инстаграму скочила са 134 долара у 2014. години, на 1.642 долара у 2019. години. Чини се да су брендови спремни да лепо плаћају спонзорисане постове, видео снимке, сторије и блогове. Међутим, један експерт тврди да то неће представљати крај традиционалном оглашавању.

МОЖЕ ДА БУДЕ И ОПАСНО: Ове ствари НИКАДА немојте да претражујете на Гуглу!

ШТА ЈЕ БОЉЕ - МЕК или ПЦ? Одговор ће вас изненадити!
- Дигитални маркетинг је еквивалент усменом то јест рекламирању 'од уста до уста', али увек ће постојати комбинација између тог и традиционалног оглашавања,- рекао је Yuval Бен-Итзхак, извршни директор платформе "Социалбакерс" која се бави маркетингом на друштвеним мрежама.
Извештај је обухватио спонзорисане садржаје на Фејсбуку, Јутјубу, Инстаграму и блоговима, испитујући уговорене цене од 2014. до 2019. године. Од микро инфлуенсера (људи са мање од 100.000 пратилаца) до славних, установило се да се у овом сектору зарађује добар новац.
Истраживање је открило да:
- Просечна цена за спонзорисане Инстаграм фотографије порасла је 44% само од 2018. до 2019. године
- Цена спонзорисаног поста на блогу порасла је са 7,39 долара у 2006. години на 1,442 долара у 2019. години
- Јутјуб видео записи су најскупљи, и бележе раст са 420 долара у 2014. на 6.700 у 2019. години
- Цена Фејсбук статуса порасла је са осам долара у 2014. на 395 долара у 2019. години
- Цена Твитер поста порасла је са 29 долара у 2014. на 422 долара у 2019. години
- Док су постови на блогу порасли са 407 на 1,442 долара
Како све више људи жели да постану инфлуенсери на друштвеним мрежама, индустрија је добила већу контролу објава од регулаторних органа. Прошлог месеца су три инфлуенсера објавила на Инстаграму садржај везан за производе за мршављење који је након тога забрањен од стране регулаторних органа. Наведено је да су „неодговорни“.
Брендови ће и даље трошити новац на оглашавање на друштвеним мрежама, показују подаци "Социалбакерс-а". Истраживање сугерише да су спонзорисани инфлуенсер постови у прошлој години порасли за 150%, а да се употреба хаштега #ad више него удвостручила. Предвиђа се да ће брендови повећати потрошњу на инфлуенсер маркетинг у 2020. години, што ће га учинити индустријом вредном 10 милијарди долара.
Инстаграм тренутно експериментише са скривањем „лајкова“ на постовима, али Бен-Итзхак не мисли да ће то имати утицаја на инфлуенсер индустрију.
- Инфлуенсери ће и даље моћи да виде какав енгагемент имају и уобичајена је пракса да дају дозволу брендовима како би и они то видели - рекао је.
- Веће питање биће да ли ће потрошачи наставити да реагују када не виде лајкове.
