ЗВАНИЧНО: Делије у екстази - Црвена звезда објавом запалила мреже пред вечити дерби
Кошаркаше Црвене звезде очекује у петак дуел 15. кола Евролиге на гостовању вечитом ривалу Партизану, а клуб са Малог Калемегдана је одушевио навијаче једном објавом на друштвеним мрежама у понедељак.
Црвена звезда је на старту ове сезоне много боља од црно-белих у Евролиги, а Партизан је након кризног периода напустио и најтрофејнији тренер у историји елитног takmičennja, Жељко Обрадовић.
Добро је познато да у дербију никада нема фаворита ма у каквој ситуацији се вечити ривали налазили. Тренутно су црвено-бели на скоро 9-5 док је тим из Хумске на учинку 5-9.
У протеклом колу домаћин предстојећег дербија је савладао Бајерн упркос крајње чудној атмосфери у хали јер су кошеви Партизана дочекивани звиздучима у добром делу мечу, док је Звезда на истом месту поражена од Барселоне.
Црно-бели су потом славили под диригентском палицом привременог тренера Мирка Оцокољића и у АБА лиги пошто су били бољи од Клужа, док Звезду у понедељак очекује дуел против Босне.
Клуб са малог Калемегдана је у истом дану обрадовао навијаче једном фантастичном вешћу. Наиме, Црвена звезда је на конференцији "СПОРТО 2025" званично проглашена за најјачи спортски бренд у Србији чиме су се црвено-бели похвалили и на друштвеним мрежама.
- Модел који се користи мери снагу бренда кроз осам димензија: препознатљивост, ангажман, перцепција квалитета, задовољство, успешност, допадљивост, препорука и навијачка подршка, а ове године истраживање вредности спортских брендова спроведено је на национално репрезентативном узорку грађана Републике Србије - наводи се у саопштењу на сајту клуба и даље стоји:
- KK Црвена звезда који је практично у врху популарности и по свим параметрима који се рачунају за конкуренцију за ову награду – још једном је потврдила и кроз глас и мишљење широког јавног мњења, да је гледајући резултате, медијске наступе и атмосферу коју праве навијачи нашег клуба на утакмицама Евролиге: Да је један од најстабилнијих и најјачих спортских брендова у Србији
- Клуб је три пута био на првом месту, константно се налазио у самом врху и ниједном није испао из ТОП 3 клуба у земљи — што показује изузетну снагу бренда и дугорочни континуитет. Ове године, KK Црвена звезда је поново проглашена најјачим спортским брендом у Србији, чиме је још једном потврдила своју репутацију, препознатљивост и снажну везу са навијачима. Овакав континуитет јасно показује да је KK Црвена звезда један од најдоминантнијих и најпрепознатљивијих спортских брендова у земљи“ наводи се између осталог у образложењу награде која је стигла на адресу нашег клуба.
БОНУС ГАЛЕРИЈА: Погледајте како изгледа Исидора Кадијевић, девојка Немање Радоњића