ZVANIČNO: Delije u ekstazi - Crvena zvezda objavom zapalila mreže pred večiti derbi
Košarkaše Crvene zvezde očekuje u petak duel 15. kola Evrolige na gostovanju večitom rivalu Partizanu, a klub sa Malog Kalemegdana je oduševio navijače jednom objavom na društvenim mrežama u ponedeljak.
Crvena zvezda je na startu ove sezone mnogo bolja od crno-belih u Evroligi, a Partizan je nakon kriznog perioda napustio i najtrofejniji trener u istoriji elitnog takmičennja, Željko Obradović.
Dobro je poznato da u derbiju nikada nema favorita ma u kakvoj situaciji se večiti rivali nalazili. Trenutno su crveno-beli na skoro 9-5 dok je tim iz Humske na učinku 5-9.
U proteklom kolu domaćin predstojećeg derbija je savladao Bajern uprkos krajnje čudnoj atmosferi u hali jer su koševi Partizana dočekivani zvizdučima u dobrom delu meču, dok je Zvezda na istom mestu poražena od Barselone.
Crno-beli su potom slavili pod dirigentskom palicom privremenog trenera Mirka Ocokoljića i u ABA ligi pošto su bili bolji od Kluža, dok Zvezdu u ponedeljak očekuje duel protiv Bosne.
Klub sa malog Kalemegdana je u istom danu obradovao navijače jednom fantastičnom vešću. Naime, Crvena zvezda je na konferenciji "SPORTO 2025" zvanično proglašena za najjači sportski brend u Srbiji čime su se crveno-beli pohvalili i na društvenim mrežama.
- Model koji se koristi meri snagu brenda kroz osam dimenzija: prepoznatljivost, angažman, percepcija kvaliteta, zadovoljstvo, uspešnost, dopadljivost, preporuka i navijačka podrška, a ove godine istraživanje vrednosti sportskih brendova sprovedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Srbije - navodi se u saopštenju na sajtu kluba i dalje stoji:
- KK Crvena zvezda koji je praktično u vrhu popularnosti i po svim parametrima koji se računaju za konkurenciju za ovu nagradu – još jednom je potvrdila i kroz glas i mišljenje širokog javnog mnjenja, da je gledajući rezultate, medijske nastupe i atmosferu koju prave navijači našeg kluba na utakmicama Evrolige: Da je jedan od najstabilnijih i najjačih sportskih brendova u Srbiji
- Klub je tri puta bio na prvom mestu, konstantno se nalazio u samom vrhu i nijednom nije ispao iz TOP 3 kluba u zemlji — što pokazuje izuzetnu snagu brenda i dugoročni kontinuitet. Ove godine, KK Crvena zvezda je ponovo proglašena najjačim sportskim brendom u Srbiji, čime je još jednom potvrdila svoju reputaciju, prepoznatljivost i snažnu vezu sa navijačima. Ovakav kontinuitet jasno pokazuje da je KK Crvena zvezda jedan od najdominantnijih i najprepoznatljivijih sportskih brendova u zemlji“ navodi se između ostalog u obrazloženju nagrade koja je stigla na adresu našeg kluba.
BONUS GALERIJA: Pogledajte kako izgleda Isidora Kadijević, devojka Nemanje Radonjića