Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ЈЕДНА ОДЛУКА МОЖЕ ПРОМЕНИТИ СВЕ: Град Београд затражио регулисање рада електричних тротинета - ево шта то значи

18.09.2020. 11:02
Пише:
Србија Данас
Trotinet
Тротинет / Извор: Профимедиа

Да ли су погођени и бициклисти?

Град Београд је предложио званичне измене и допуне Закона о безбедности саобраћаја, међу којима је и регулисање рада електричних тротинета, изјавио је данас заменик градоначелника Горан Весић.

Неће више бити ХРВАТСКЕ УЛИЦЕ у Београду: Комисија усвојла и предлог за споменике тројици градоначелника

Неће више бити ХРВАТСКЕ УЛИЦЕ у Београду: Комисија усвојла и предлог за споменике тројици градоначелника

УЗНЕМИРУЈУЋЕ СЦЕНЕ НА ВОЗНОЈ СТАНИЦИ У БЕОГРАДУ: Од подигнуте рампе до пластичне црне кесе док воз пролази (ФОТО)

УЗНЕМИРУЈУЋЕ СЦЕНЕ НА ВОЗНОЈ СТАНИЦИ У БЕОГРАДУ: Од подигнуте рампе до пластичне црне кесе док воз пролази (ФОТО)

Усвојене иницијативе да се подигну споменици градоначелницима Бранку Пешићу, Влади Илићу и Милошу Савчићу

Усвојене иницијативе да се подигну споменици градоначелницима Бранку Пешићу, Влади Илићу и Милошу Савчићу

Он је истакао да је тражено да држава донесе одлуку да ли ће електрични тротинети бити дозвољени.

- Уколико буду дозвољени, треба да се зна ко их може возити, где, којом брзином, какву опрему возачи морају да имају и које старости морају да буду. Не желимо да имамо ситуацију да деца од 10 година користе електричне тротинете или да бициклисти морају да имају кациге, а они који возе тротинет не морају - рекао је Весић.

Навео је да смо имали случај да возач електричног тротинета вози на ауто-путу, што може да буде опасно по живот.

Када су у питању бицикли, рекао је да је Град Београд тражио измену закона и да се званично уведе појам бициклистичко-пешачке улице.

- То су улице где је брзина вожње аутомобила ограничена на 10 километара на сат, а предност имају пешаци и бицикли. Такође смо тражили да се дозволи коришћење жуте траке за бициклисте тамо где Град са Саобраћајном полицијом и Саобраћајним факултетом процени да је то безбедно - рекао је Весић.

Нагласио је да, због вируса корона, компаније које се баве производњом бицикала у Србији не могу да их довољно произведу јер је потражња огромна.

- Услед велике потражње, захтевали смо да се уведу субвенције за куповину домаћих бицикала јер је то и улагање у еколошки развој. Чекамо да нова влада ступи на дужност и тада ћемо разговарати са надлежним министрима о усвајању наших предлога, а у међувремену градимо бициклистичке стазе - рекао је Весић.

Навео је да се тренутно ради око десет километара бициклистичих стаза и додао да ће Београд у наредне две године имати скоро 60 километара бициклистичких стаза.