Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Уђите у свет реклама, ускоро отварање дванаестог ФЕСТИВАЛА МАРКЕТИНГА ''ФОНкламе''

28.02.2019. 18:12
Пише:
Србија Данас
reklame
рекламе / Извор: Профимедиа

ФОН-ов центар за развој каријере и ове године Вас позива да будете хумани, стекнете ново знање о трендовима у маркетингу и примените га у пракси решавајући студију случаја!

У среду, 6. марта, свечано се отвара један од највећих фестивала маркетинга под називом ФОНкламе, у организацији ФОН-овог центра за развој каријере.

Фон-ов центар за развој каријере је непрофитна организација, основана 2004. године на Факултету организационих наука. Већ петнаесту годину окупља проактивне студенте спремне да предузму иницијативу и да кроз посвећеност и тимски рад напредују и усавршавају се у професионалном смислу. Бави се обезбеђивањем потребних знања, вештина и искустава неопходних за развој индивидуалних каријера и пружањем подршке студентима при професионалном и стручном развоју и запошљавању.

Дванаести пут заредом ФОНкламе ће окупити водеће стручњаке из области маркетинга који ће  студентима пружити прилику да закораче у свет Инфлуенс маркетинга. ФОНкламе ће трајати у периоду од 6. до 10. марта, а како традиција налаже, ни ове године није изостављен хуманитарни карактер фестивала. Отварање пројекта, познатије као Вече реклама, одржаће се 6. марта, када ће се приказати најбоље рекламе од 1960-их па до данас, са темом “Путовање кроз време”.

Цена карата је 250 динара, а сва средства која буду прикупљена продајом карата за Вече реклама биће уплаћена Удружењу деце оболеле од рака, Нурдор-у.

Ове године, 10. марта, учесници ће моћи да присуствују панел дискусији на тему ,,Инфлуенс маркетинг”, а своја искуства ће са студентима поделити познати инфлуенсери  и водеће компаније на тржишту:

Милан Маглов, један од најпознатијих фрееланцер-а у области маркетинга на друштвеним мрежамана нашим просторима и едукатор у овој области
Дуња Јованић, ауторка блога FASHION БАБЕ, и заштитно лице светских брендова као што су H&M, Нике, Цоца Цола, Фиат, Сепхора…
Тамара Ћосић, позната и као @lepasvakidan, једна од најпознатијих beauty блогерки
Ивана Радовановић, која је аутор првог женског портала посвећеног видео туторијалима, а на друштвеним мрежама је позната и као @mogujatosama
Јована Стокић, испред компаније Цоца Цола, запослена у сектору маркетинга где води брендове
негазираног портфолиа компаније

Dete ispred televizora
Дете испред телевизора / Извор: Профимедиа

Компанија Идеа, најбрже растући малопродајни ланац у Србији са константним растом тржишног учешћа

Улога модератора овогодишње панел дискусије припала је Мини Смиљанић, ПР-у и менаџеру дигиталних медија и догађаја, која тренутно ради у маркетинг сектору БитефАртЦафе-а.

Такође, 10. марта ће се одржати и стратешке и дигиталне радионице за учеснике пројекта, а које ће одржати најеминентнији експерти и компаније из области маркетинга :

Иван Билди, који је водио низ успешних кампања на друштвеним мрежама за клијенте, а данас држи тренинге и обуке у области интернет маркетинга
Дигитал Communications Институте (ДЦИ), који је посвећен образовању професионалаца на пољу дигиталне комуникације и маркетинга; радионицу ће држати Сања Кнежевић, програмска директорка ДЦИ

Executive Гроуп, водећа агенција за интегрисане комуникације у Србији и Европи, који се баве свим областима комуникације, међу којима су корпоративне и дигиталне комуникације, маркетинг, адвертајзинг и бренд консалтинг

Жишка, маркетиншка агенција специјализована за креирање садржаја, чији су клијенти, између осталих, Фанта, Плазма, Цоца Цола, Имлек…

Више информација о пројекту, резервацији карата за Вече реклама, као и пријавама за панел дискусију и студију случаја можете пронаћи на - http://fonovcentar.rs/fonklame/. Видимо се 6. И 10. марта!