Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ЛИДЛ ДОДЕЉУЈЕ СРЕДСТВА ЗА ЧИШЋЕЊЕ ПРИРОДЕ

05.04.2022. 10:57
Пише:
Промо
Lidl
Лидл / Извор: Фото: Промо

Заинтересованим организацијама које желе да се прикључе чишћењу Србије кроз Лидлову кампању „Чисто из љубави“, ова компанија ће обезбедити финансијска средства за спровођење акција у њиховом крају

Након што је прошле године успешно спровела акцију „Чисто из љубави“, у оквиру које је уклоњено чак 8 тона отпада, компанија Лидл Србија позива организације широм Србије да се и овог маја активирају и помогну прикупљању отпада расутог по природи и окружењу у коме живимо.

Одабраним удружењима Лидл ће доделити финансијска средства за организовање акција чишћења са циљем уклањања отпада из свог окружења. Пријаве су почеле у понедељак 4. априла и трајаће до 24. априла, а представници локалних удружења се пријављују путем сајта: Чисто из љубави - Лидл Србија, где уједно могу пронаћи и више информација о начину конкурисања. Лидл ће партнерске организације бирати на начин да се обезбеди равномерна географска распрострањеност локација за чишћење, а фокус ће бити на збрињавању прикупљеног отпада током акција одржаних у мају. 

- Верујемо да се љубав према земљи огледа кроз бригу о њој и зато радимо на подизању свести о еколошким темама. Прошле године смо имали преко 500 волонтера и сарађивали смо са преко 10 локалних удружења, па овим путем позивамо све заинтересоване да се пријаве и заједно са нама допринесу уклањању још веће количине отпада - изјавила је руководилац Корпоративних комуникација у Лидлу Србија, Мартина Петровић.

Ова акција Лидла, проистекла је из стратегије Шварц групе (Schwarz Gruppe) „РЕсет Пластиц“, за одговорно управљање пластиком, која је усмерена на пет области деловања: од избегавања употребе пластике, чему је најбољи пример компанијско повлачење потрошачких пластичних кеса и додатних поклопаца на млечним производима, рециклирања, уклањања пластике из природе, што се односи и на акцију „Чисто из љубави“, до подстицања еколошких иновација и едукације у овој области.