shower rain
12°C
04.05.2024.
Beograd
eur
117.1117
usd
109.3684
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

LIDL DODELJUJE SREDSTVA ZA ČIŠĆENJE PRIRODE

05.04.2022. 10:57
Piše:
Promo
Lidl
Lidl / Izvor: Foto: Promo

Zainteresovanim organizacijama koje žele da se priključe čišćenju Srbije kroz Lidlovu kampanju „Čisto iz ljubavi“, ova kompanija će obezbediti finansijska sredstva za sprovođenje akcija u njihovom kraju

Nakon što je prošle godine uspešno sprovela akciju „Čisto iz ljubavi“, u okviru koje je uklonjeno čak 8 tona otpada, kompanija Lidl Srbija poziva organizacije širom Srbije da se i ovog maja aktiviraju i pomognu prikupljanju otpada rasutog po prirodi i okruženju u kome živimo.

Odabranim udruženjima Lidl će dodeliti finansijska sredstva za organizovanje akcija čišćenja sa ciljem uklanjanja otpada iz svog okruženja. Prijave su počele u ponedeljak 4. aprila i trajaće do 24. aprila, a predstavnici lokalnih udruženja se prijavljuju putem sajta: Čisto iz ljubavi - Lidl Srbija, gde ujedno mogu pronaći i više informacija o načinu konkurisanja. Lidl će partnerske organizacije birati na način da se obezbedi ravnomerna geografska rasprostranjenost lokacija za čišćenje, a fokus će biti na zbrinjavanju prikupljenog otpada tokom akcija održanih u maju. 

- Verujemo da se ljubav prema zemlji ogleda kroz brigu o njoj i zato radimo na podizanju svesti o ekološkim temama. Prošle godine smo imali preko 500 volontera i sarađivali smo sa preko 10 lokalnih udruženja, pa ovim putem pozivamo sve zainteresovane da se prijave i zajedno sa nama doprinesu uklanjanju još veće količine otpada - izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Ova akcija Lidla, proistekla je iz strategije Švarc grupe (Schwarz Gruppe) „REset Plastic“, za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, čemu je najbolji primer kompanijsko povlačenje potrošačkih plastičnih kesa i dodatnih poklopaca na mlečnim proizvodima, recikliranja, uklanjanja plastike iz prirode, što se odnosi i na akciju „Čisto iz ljubavi“, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.