Двадесет дана после трагедије у Новом Саду и пада надстрешнице, руководиоци Инфраструктура Железнице славили и склапали нове послове
Само двадесет дана након пада надстрешнице, славили и склапали нове послове - и све то објавили и на мрежама.
Двадесет дана након трагичног пада надстрешнице, у тренутку када су у Србији већ били изражени политички и друштвени потреси, за истим столом нашли су се декан Саобраћајног факултета и тадашњи председник Скупштине "Инфраструктуре железнице Србије" Небојша Бојовић, директор "Инфраструктуре" Милутин Милошевић, као и представници стране фирме "Евиден", о којој смо већ писали у контексту послова са домаћим институцијама.
Док је у јавности било много неодговорених питања о одговорности за трагедију, поменути актери су присуствовали свечаности на догађају у организацији француско-српске привредне коморе и вероватно склапали нове послове, што је изазвало бројне коментаре и недоумице.
На фотографији која је доспела у јавност види се заједнички сусрет људи који се, с обзиром на своје функције и активности, повезују с важним инфраструктурним пројектима, али и с дешавањима која су у то време изазвала бурне реакције јавности.
Остаје отворено питање да ли је у појединим случајевима дошло до сукоба интереса, што би надлежне институције свакако требало да испитају.
Подсећамо да су се представници фирме "Евиден", укључени у инфраструктурне пројекте у Србији, претходно састајали и са ректором Универзитета у Београду Владаном Ђокићем, бившим спортистом Дејаном Бодирогом, као и са Младеном Ненадићем, тужиоцем за организовани криминал.
Након трагедије у Новом Саду, у којој је дошло до пада надстрешнице на новоизграђеној железничкој станици, са својих функција смењени су и директор "Инфраструктуре железнице Србије" Милутин Милошевић и председник скупштине тог акционарског друштва, професор Саобраћајног факултета Небојша Бојовић.
Управо је Бојовић, као тадашњи председник Скупштине, потписао и усвојио извештај према којем су сви радови на железничкој станици Нови Сад званично завршени 5. јула 2024. године.
- Друга фаза реконструкције станице завршена је 5. јула, а том приликом отворен је нови станични вестибил са галеријом, шалтерима, чекаоницама и другим садржајем за путнике - наводи се у документу који је Бојовић потписао.
Непосредно пред трагедију, тачније 26. јула 2024. године, Бојовић је лично потписао и одлуку о усвајању Извештаја о степену усклађености планираних и реализованих активности из Програма пословања "Инфраструктуре железнице Србије".
Бојовић је потом поднео оставку, али јавности никада није пружио одговоре на кључна питања – како је дошло до рушења надстрешнице и да ли је неко одговоран за безбедносне пропусте. Његово присуство на окупљањима са актерима који се повезују са страним компанијама и политичким иницијативама додатно отвара дилеме о транспарентности целог процеса.