Вучић постао хит на друштвеним мрежама: За разлику од опозиције и Шолакових медија, бројке не лажу - Председник никад популарнији! Овако је народ "кликтао" председника
О друштвеним мрежама постоје опречне оцене, али једно им се не може порећи - оне су поуздан барометар популарности, непоткупљив показатељ нечијег положаја у друштву. Број прегледа нечије објаве на Тиктоку, Инстаграму или Фејсбуку у директној је вези са омиљеношћу те особе у свом окружењу. Довољно је отићи на профил Тејлор Свифт или било које светске звезде, па се уверити да је ово апсолутна истина.
Истраживачи јавног мњења у свету већ посећеност профила на друштвеним мрежама узимају као релевантан податак у својим анализама, док се код нас то избегава. Делом због анахроности и технолошке заосталости аналитичара (Ђорђе Вукадиновић и Тикток!), а делом, и то већим, јер се подаци не би уклопили у слику коју такве агенције настоје да креирају (зашто ЦРТА не саопшти податке о утицају Ђиласа, Поноша, Милоша Јовановића… на Инстаграму?).
А имало би и те како шта да се каже о статистици наших политичара на интернету…
Факат је, на пример, врло лако проверљив, једним кликом, да је апсолутни шампион међу њима Александар Вучић. Без жеље да овај текст оптеретимо бројкама, навешћемо само неке податке, а ви, ако вам нису јасни, питајте своју децу да ли заслужују дивљење. Дакле, овако…
Снимак на којем председник Србије проба разна газирана пића на Тиктоку има чак 2,9 милиона прегледа, а видео начињен током његовог пута у Бањалуку такође је постигао милионску популарност - имао је 2,2 милиона прегледа, што је, узгред речено, раст од 750 процената у односу на посету Републици Српској 2023. године.
Ништа мање пажње привукао је и видео у којем председник прави сендвиче, а који је погледало више од 2,5 милиона корисника друштвених мрежа. Снимци из воза за Сремску Митровицу на све три платформе (Тикток, Инстаграм и Фејсбук) имали су преко два милиона прегледа.
Фотографија Александра Вучића са родитељима погледана је на Фејсбуку и Инстаграму преко 880.000 пута.
И овај податак: само током протекле недеље садржај на профилима председника Србије Александра Вучића имао је нешто више од невероватних 17.950.000 прегледа!
Оно што даје додатну вредност овим бројкама које су остварили профили председника је чињеница да ниједан од њих није био спозорисан, односно да прегледи нису били плаћени.
Али овде има једно "али" - али да би се стекла права представа о његовој популарности, ове бројеве би требало поможити најмање са пет! Годинама уназад, наиме, не постоји у Србији личност која је изложенија негативној кампањи него што је Вучић.
Читава опозиција и комплетан арсенал медијског тајкуна Драгана Шолака, плус нимало занемарљива организована армија ботова на друштвеним мрежама, заштићених анонимношћу, непрестано воде кампању чији је циљ да се Александар Вучић сатанизује. Њихов план је језив у својој једноставности: пошто не могу да га победе као политичара, желе да га униште као човека. А први корак у томе је да му одузму људска својства, да га дехуманизују: "Он у ствари није човек, његова деца нису деца, његови родитељи нису родитељи."
Само што то не пролази!
Јер председник Србије јесте човек у пуном смислу те речи - и одлучан државник, и политичар светског формата, али и особа као и сви ми остали. Уме да запева са друштвом у возу, да се опусти и опроба у тесту препознавања "коле", и да се нашали, па и на сопствени рачун. Кад чланове странке коју је створио и уздигао назову "сендвичарима", он ће засукати рукаве и правити - сендвиче! Шах и мат хејтерима! Напади на њега враћају се нападачима као бумеранг који је промашио мету...
Друштвене мреже су искрени глас народа. А тај глас каже: пратимо Вучићеве активности, желимо да знамо шта ради, волимо да га видимо!
За разлику од опозиције и Шолакових медија, бројеви не лажу. Ни они на изборима, ни ови о посећености на друштвеним мрежама.
Извор: Курир