Vučić postao hit na društvenim mrežama: Za razliku od opozicije i Šolakovih medija, brojke ne lažu - Predsednik nikad popularniji! Ovako je narod "kliktao" predsednika
O društvenim mrežama postoje oprečne ocene, ali jedno im se ne može poreći - one su pouzdan barometar popularnosti, nepotkupljiv pokazatelj nečijeg položaja u društvu. Broj pregleda nečije objave na Tiktoku, Instagramu ili Fejsbuku u direktnoj je vezi sa omiljenošću te osobe u svom okruženju. Dovoljno je otići na profil Tejlor Svift ili bilo koje svetske zvezde, pa se uveriti da je ovo apsolutna istina.
Istraživači javnog mnjenja u svetu već posećenost profila na društvenim mrežama uzimaju kao relevantan podatak u svojim analizama, dok se kod nas to izbegava. Delom zbog anahronosti i tehnološke zaostalosti analitičara (Đorđe Vukadinović i Tiktok!), a delom, i to većim, jer se podaci ne bi uklopili u sliku koju takve agencije nastoje da kreiraju (zašto CRTA ne saopšti podatke o uticaju Đilasa, Ponoša, Miloša Jovanovića… na Instagramu?).
A imalo bi i te kako šta da se kaže o statistici naših političara na internetu…
Fakat je, na primer, vrlo lako proverljiv, jednim klikom, da je apsolutni šampion među njima Aleksandar Vučić. Bez želje da ovaj tekst opteretimo brojkama, navešćemo samo neke podatke, a vi, ako vam nisu jasni, pitajte svoju decu da li zaslužuju divljenje. Dakle, ovako…
Snimak na kojem predsednik Srbije proba razna gazirana pića na Tiktoku ima čak 2,9 miliona pregleda, a video načinjen tokom njegovog puta u Banjaluku takođe je postigao milionsku popularnost - imao je 2,2 miliona pregleda, što je, uzgred rečeno, rast od 750 procenata u odnosu na posetu Republici Srpskoj 2023. godine.
Ništa manje pažnje privukao je i video u kojem predsednik pravi sendviče, a koji je pogledalo više od 2,5 miliona korisnika društvenih mreža. Snimci iz voza za Sremsku Mitrovicu na sve tri platforme (Tiktok, Instagram i Fejsbuk) imali su preko dva miliona pregleda.
Fotografija Aleksandra Vučića sa roditeljima pogledana je na Fejsbuku i Instagramu preko 880.000 puta.
I ovaj podatak: samo tokom protekle nedelje sadržaj na profilima predsednika Srbije Aleksandra Vučića imao je nešto više od neverovatnih 17.950.000 pregleda!
Ono što daje dodatnu vrednost ovim brojkama koje su ostvarili profili predsednika je činjenica da nijedan od njih nije bio spozorisan, odnosno da pregledi nisu bili plaćeni.
Ali ovde ima jedno "ali" - ali da bi se stekla prava predstava o njegovoj popularnosti, ove brojeve bi trebalo pomožiti najmanje sa pet! Godinama unazad, naime, ne postoji u Srbiji ličnost koja je izloženija negativnoj kampanji nego što je Vučić.
Čitava opozicija i kompletan arsenal medijskog tajkuna Dragana Šolaka, plus nimalo zanemarljiva organizovana armija botova na društvenim mrežama, zaštićenih anonimnošću, neprestano vode kampanju čiji je cilj da se Aleksandar Vučić satanizuje. Njihov plan je jeziv u svojoj jednostavnosti: pošto ne mogu da ga pobede kao političara, žele da ga unište kao čoveka. A prvi korak u tome je da mu oduzmu ljudska svojstva, da ga dehumanizuju: "On u stvari nije čovek, njegova deca nisu deca, njegovi roditelji nisu roditelji."
Samo što to ne prolazi!
Jer predsednik Srbije jeste čovek u punom smislu te reči - i odlučan državnik, i političar svetskog formata, ali i osoba kao i svi mi ostali. Ume da zapeva sa društvom u vozu, da se opusti i oproba u testu prepoznavanja "kole", i da se našali, pa i na sopstveni račun. Kad članove stranke koju je stvorio i uzdigao nazovu "sendvičarima", on će zasukati rukave i praviti - sendviče! Šah i mat hejterima! Napadi na njega vraćaju se napadačima kao bumerang koji je promašio metu...
Društvene mreže su iskreni glas naroda. A taj glas kaže: pratimo Vučićeve aktivnosti, želimo da znamo šta radi, volimo da ga vidimo!
Za razliku od opozicije i Šolakovih medija, brojevi ne lažu. Ni oni na izborima, ni ovi o posećenosti na društvenim mrežama.
Izvor: Kurir