Мост који ће СРУШИТИ мир на Далеком истоку: Кина и Индија пред СУКОБОМ због НИЧИЈЕ ЗЕМЉЕ
Мост може да издржи војне тенкове од 60 тона
Мост Дола Садија направљен је толико чврсто да може издржати војне тенкове од 60 тона, а користан је и зато што ће скратити време путовања са једне стране реке на другу за осам сати
ДЕСЕТ РАТОВА БУДУЋНОСТИ: Ово су сукоби који могу запалити свет! (ФОТО)
РЕГИОНАЛНА СИЛА БИРА: Ево зашто је важно КО ће владати Ираном наредне четири године
Индија је отворила мост дуг 9,15 километара на реци Лохит која спаја оспоравану државу Аруначал Прадеш са североисточном државом Асам.
Кина тврди да је Аруначал Прадеш њихова територија и сматрају је јужним Тибетом. Пекинг је оштро критиковао индијску одлуку да дозволи тибетанском духовном лидеру Далај лами да посети државу и протестовали су против развоја војне инфраструктуре на том подручју.
Пиц 1 :How #DholaSadiya looked like афтер 5 yrs оф Congress (
Пиц 2 :What Моди Саркаар дид ин 3 years (> 6 тимес фастер) pic.twitter.com/ALIBffvFTP— Truth Преваилс ॐ (@Anurag4Bharat) May 26, 2017
Индија тврди да има на то право.
- Док Кина постаје агресивнија, време је да јачамо наше физичке инфраструктуре којима ћемо бранити нашу територију - рекао је министар унутрашњих послова Кирен Ријију. Он је истакао како је Аруначал Прадеш део Индије и да се то никада неће променити.
Кина - СУПЕРСИЛА у настајању: 700 милиона војника СПРЕМНО, светска мора добијају НОВОГ КОРМИЛАРА
Изградња моста Дола Садија почела је 2011. године. Направљен је толико чврсто да може издржати војне тенкове од 60 тона. Осим што ће послужити у војне сврхе, уколико до тога дође, мост ће скратити време путовања са једне стране реке на другу за осам сати.
Дхола sadiya бридге инаугуратед today. The бридге ис currently the лонгест ин Индиа анд ис овер Дхола бридге ин Assam. #DholaSadiya #assam pic.twitter.com/Z86XEKNIcE— Манорањан Пегу (@manoranjanpegu) May 25, 2017
- Био је то тежак посао и велики инжињерски изазов, а брзина у извођењу радова зависила је и од компензацијских проблема - рекао је званичник из компаније Навајуга.
Ипак, радови су завршени на време. Сада граде двосмерни аутопут, надограђују стари пут из Другог светског рата и раде на још четири пројекта која се тичу проширења пута. Праве и место за слетање тешких транспортних авиона, на чему раде ужурбано.
РУСКО-ЈАПАНСКИ односи од почетка 20. века до ДАНАС: Токио решио да раскрсти са духовима прошлости?
- Желимо мир, али частан мир. Морамо бити способни да победимо свакога ко мисли да смо слаби - рекао је министар Рајнат Синг.