НЕВИЂЕНО ОТКРИЋЕ У КИНИ: Пронађен савршено очуван ембрион бебе диносауруса у јајету! (ФОТО)

22.12.2021. 21:12
Србија Данас/Спутњик
dinosaurusi
диносауруси / Извор: Профимедиа

Научници одушевљени

Палеонтолози су пронашли до сада невиђен фосил бебе диносауруса склупчане у јајету у Ганџоуу у Кини. Фосилизовано јаје дугачко је око 17 цм, процењује се да беба диносауруса у њему има дужину од 27 цм од главе до репа.

ОМИКРОН ОБОРИО ЈОШ ЈЕДНУ ДРЖАВУ: Уводе се строге мере - корона незаустављива

ПРОВЕРИТЕ ДА ЛИ СПАДАТЕ У "СУПЕР ИМУНУ ГРУПУ": Уколико сте прележали делта сој и урадили ово, имате четири пута ЈАЧУ ОДБРАНУ ОД ОМИКРОНА

БОЉЕ ДА ПРИХВАТЕ ПУТИНОВЕ ПРЕДЛОГЕ ИНАЧЕ ЋЕ НАСТАТИ ХАОС: Од разговора Америке и Русије у јануару зависиће судбина света

Палеонтолози су фосилизовани ембрион стар 70 милиона година назвали "Беба Јинглианг" по Музеју историје природе камена Јинглианг у Кини, где се фосил чува. Према студији објављеној у иСциенце, јаје је први пут откривено 2000. године, али га је музејско особље оставило у складишту пре 10 година, да би га поново пронашли током грађевинских радова прошле године. Слике ембриона приказују фосил склупчане бебе диносауруса унутар љуске јајета.

Палеонтолог професор Стив Брусат, који је био део истраживачког тима, твитовао је да је ембрион био на ивици излегања. Коауторка студије Дарла Зеленицки рекла је да је проналажење фосила ембрионалних диносауруса у карактеристичном положају током излегања невероватан догађај.

- То је невероватан примерак. Радио сам на јајима диносауруса 25 година и још нисам видео нешто слично - рекао је Зеленицки за Си-Ен-Ен.