НИКАДА ЈЕ НИШТА НИЈЕ БОЛЕЛО: Жена са ретком генетском мутацијом прича о свом животу

28.03.2019. 19:58
Србија Данас/Вечерње новости
doktorka u laboratoriji
докторка у лабораторији / Извор: Профимедиа

Џо Камерон (71) открила је да има генетску аномалију тек у 65 години када је потражила лекарску помоћ за кук, откривши да је имала тешки облик дегенерације зглоба, али да није искусила никакав бол.

Џо Камерон не осећа бол, једва осећа анксиозност и страх, а можда поседује и способност бржег зацељивања рана. Са генетском мутацијом која јој све то омогућава, Џо је живела 65 година пре него што је сазнала да је јединствена. Толико јединствена да на свету постоји још само један сличан пример.

МИЛИОНИ ЈЕ ПРАТИЛИ Усвојила је седморо деце, снимала са њима забавне клипове за Јутјуб, а кад се камера угаси ПОЧИЊЕ НЕЗАМИСЛИВ ПАКАО

ПЉАЧКАША "УБИЈ СЛОБОДНО" СМАЊИЋЕ ТИ КАЗНУ: Италијани уводе новине у кривични закон

"Упумпаћемо ЗДРАВУ КРВ у ЕВРОПСКЕ АРТЕРИЈЕ!" Салвини о повратку деснице на ВЕЛИКА ВРАТА и ОПРАВДАНОЈ озлојеђености Бриселом

Седамдесетједногодишња Шкотланђанка живи близу чувеног језера Лох Нес у шкотским Висоравнима, открила је да има генетску аномалију тек у 65 години када је потражила лекарску помоћ за кук, откривши да је имала тешки облик дегенерације зглоба, али да није искусила никакав бол.

Наредне године оперисала је руку, након чега такође није осећала бол, упркос томе што такав захват прате прилично јаки болови.

Током живота није уопште примећивала посекотине или опекотине, а све повреде које би претрпела зацељивале су се прилично брзо. Осим тога, обожава најљуће љуте папричице, од којих добије "пријатно осећање у устима“. После операције руке, лекари су се заинтересовали и послали је на додатна истраживања на Универзитетски колеџ у Лондон.

Тим генетичара секвенцирао је делове њеног генома, као и њене мајке и деце. Кривац за њено стање јесте недостатак малог сета ДНК у ФААХ-ОУТ "псеудогену“. Осим тога, откривен јој је један једини замењени нуклеотид у ФААХ гену, који је одговоран за лучење ензима хидролаза масно киселинских амида.

Трамп послао поруку Русији: "Разумније је да промовишете Хилари Клинтон као кандидата за председника"

Прича са срећним крајем! Пас који је био кост и кожа, спашен и удомљен! (ВИДЕО)

(ВИДЕО) БЕЗ МУКЕ "КАПНЕ" ДОБРА ЛОВА: Просјак из Глазгова испричао занимљиву причу

Претходна истраживања такође су показала да су људи са малим варијацијама на ФААХ гену мање анксиозни и лакше подносе бол.

}