ОТКРИВЕНА НОВА ЉУДСКА ВРСТА! Пронађени трагови ДРЕВНИХ ЉУДи које називају "ПОПУЛАЦИЈА ДУХОВА"

14.02.2020. 16:10
Танјуг
neandretalci
неандреталци / Извор: Фото: Профимедиа/ Илустрација

Тајанствена популација древних људи живела је у западној Африци пре пола милиона година, а научници верују да њихови гени и данас живе међу људима

Чини се да се та "архаична популација духова" разишла од модерних људи пре него што су се неандерталци одвојили од породичног стабла, показује истраживање објављено у часопису Сајенс адвенсиз.

МЛАДОЖЕЊУ ХТЕЛИ ДА ЗАПАЛЕ НА СВАДБИ! Ispostavllo се да има већ две жене, једва се спасао линча (ВИДЕО)

ПОСЛЕ ДОКТОРОВЕ СМРТИ У ГАРАЖИ НАЂЕНО 2.400 ФЕТУСА! До стравичног открића дошли чланови породице (ФОТО/ВИДЕО)

ЈЕВРЕЈКА АЛИС ФРАНК (101) ЖИВЕЛА ЈЕ У ХИТЛЕРОВОМ КОМШИЛУКУ "Видели смо мртвачки сандук који износе" (ВИДЕО)

Раздвајање се догодило отприлике пре 360.000 до милион година, кажу истраживачи са Универзитета Калифорнија у Лос Анђелесу (УЦЛА). Ти древни људи имали су децу са прецима данашњих Африканаца, као што су се неандерталци размножавали са прецима модерних Европљана, написали су генетичари Арун Дурвасула и Срирам Санкарараман.

ДНК ове архаичне популације чини два до 19 одсто генетског наслеђа модерних људи у западној Африци, навели су они.

ДНК постоји и у модерној европској популацији

Добро утемељено истраживање, каже студија, утврдило је постојање неандерталског ДНК у модерној европској популацији, а денисовског ДНК у океанијској популацији.

neandretalac
неандреталац / Извор: Фото: Профимедиа/ Илустрација

Истраживачи са УЦЛА кажу како је више студија открило допринос давних линија на порекло данашњих Африканаца, али да је природа тих доприноса остала слабо разумљива. Делом је то и због ретких фосилних записа у Африци и потешкоћа у издвајању древног ДНК.

Научници са УЦЛА превладали су ове изазове у проналажењу племена "људских духова" користећи технике компјутерског моделовања модерног ДНК.

Створили су "геномске мапе архаичног порекла" за четири етничке западноафричке популације у Нигерији, Sierra Леонеу и Гамбији.

Истраживачи су упоредили 405 генома људи из западне Африке са геномима неандерталаца и денисоваца и истражили је ли било укрштање са непознатим хоминидима чији су се преци одвојили од људског породичног стабла пре неандерталаца.

Подаци сугеришу да би у ово могло бити укључено више популација.

ДАО ЈОЈ СЛАДОЛЕД, А ОНДА ЈЕ НОЖЕМ УБАДАО ПО ВРАТУ: Тинејџер монструозно убио девојчицу (12)!

"Неће бити родитеља ЈЕДАН и ДВА!" Путин поново ИЗРИЧИТО о истополним браковима: "Не док сам ЈА на власти!" (ВИДЕО)