Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

"Остао сам без снаге и енергије, а онда..." Никола Роквић се вратио у Београд, па открио шта је право ИСКУШЕЊЕ у животу

26.05.2024. 18:49
Никола Роквић / Извор: Србија Данас/Милана Павковић

Познати певач препешачио је више од 1000 километара како би стигао до острва Егине где се налази велика светиња православља. Након успешног подвига и сакупљеног новца за хуманитарну организацију "Породица", Роквић је слетео у београд заједно са својом породицом. Њега је на аеродрому "Никола Тесла" дочекала екиопа портала Србија данас како би поразговарала о утисцима са духовног путашествија.

Никола Роквић, поп-фолк певач, вратио се авионом са свог вишенедељног ходочашћа. Познати певач је на својим ногама прешао пут од 1060 километара од Београда до манастира Светог Нектарија Егинског у Грчкој. Ово путовање било и ментални и физички велики подвиг, а путашествије је имало хуманитарни карактер. Роквић је успео да сакупи преко 30 милиона динара за хуманитарну фондацију породица.

Наша екипа је сачекала Роквића на аеродрому те је поразговарала о његовим првим утисцима након што се вратио у родни Београд.

Никола Роквић / Извор: Србија Данас/Милана Павковић

-Хвала вам на добродошлици. Успео сма мало да одморим. Острво Егина је прелепо, а ја сам успео са прородицом и да одморим и да се мало окупам. Утисци су се слегли. Веома сам задовољан. Радостан. Велико животно искуство - открио је Роквић.

Пошто се видело да су га обузеле емоције, питали смо га да ли је тежи био одлазак или повратак. Роквић је дубоку удахнуо и онда одговорио:

Никола Роквић / Извор: Србија Данас/Милана Павковић

- Шта знам. Наравно, одлазак је био тежи. Повратак, када сам са својом породицом, наравно да је лаган. Додуше, када путујеш са децом, много је већа организација него када путујеш сам - рекао је Роквић.

Он је открио шта је за њега било највеће искушење.

- Можда сусрети са животињама. Није било лако у тим пределима где сам био сам у шумама, где сам ишао мимо пута. Први дана када сам ушао у Грчкој ми је био исто веома тежак због промене климе. Велика влажност те сам врло брзо остао без снаге и енергије, али већ сам се брзо прилагодио следећи дан - рекао је Роквић.

Детаље овог разговора погледајте у прилогу испод.