clear sky
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

"Ostao sam bez snage i energije, a onda..." Nikola Rokvić se vratio u Beograd, pa otkrio šta je pravo ISKUŠENJE u životu

26.05.2024. 18:49
Nikola Rokvić / Izvor: Srbija Danas/Milana Pavković

Poznati pevač prepešačio je više od 1000 kilometara kako bi stigao do ostrva Egine gde se nalazi velika svetinja pravoslavlja. Nakon uspešnog podviga i sakupljenog novca za humanitarnu organizaciju "Porodica", Rokvić je sleteo u beograd zajedno sa svojom porodicom. Njega je na aerodromu "Nikola Tesla" dočekala ekiopa portala Srbija danas kako bi porazgovarala o utiscima sa duhovnog putašestvija.

Nikola Rokvić, pop-folk pevač, vratio se avionom sa svog višenedeljnog hodočašća. Poznati pevač je na svojim nogama prešao put od 1060 kilometara od Beograda do manastira Svetog Nektarija Eginskog u Grčkoj. Ovo putovanje bilo i mentalni i fizički veliki podvig, a putašestvije je imalo humanitarni karakter. Rokvić je uspeo da sakupi preko 30 miliona dinara za humanitarnu fondaciju porodica.

Naša ekipa je sačekala Rokvića na aerodromu te je porazgovarala o njegovim prvim utiscima nakon što se vratio u rodni Beograd.

Nikola Rokvić / Izvor: Srbija Danas/Milana Pavković

-Hvala vam na dobrodošlici. Uspeo sma malo da odmorim. Ostrvo Egina je prelepo, a ja sam uspeo sa prorodicom i da odmorim i da se malo okupam. Utisci su se slegli. Veoma sam zadovoljan. Radostan. Veliko životno iskustvo - otkrio je Rokvić.

Pošto se videlo da su ga obuzele emocije, pitali smo ga da li je teži bio odlazak ili povratak. Rokvić je duboku udahnuo i onda odgovorio:

Nikola Rokvić / Izvor: Srbija Danas/Milana Pavković

- Šta znam. Naravno, odlazak je bio teži. Povratak, kada sam sa svojom porodicom, naravno da je lagan. Doduše, kada putuješ sa decom, mnogo je veća organizacija nego kada putuješ sam - rekao je Rokvić.

On je otkrio šta je za njega bilo najveće iskušenje.

- Možda susreti sa životinjama. Nije bilo lako u tim predelima gde sam bio sam u šumama, gde sam išao mimo puta. Prvi dana kada sam ušao u Grčkoj mi je bio isto veoma težak zbog promene klime. Velika vlažnost te sam vrlo brzo ostao bez snage i energije, ali već sam se brzo prilagodio sledeći dan - rekao je Rokvić.

Detalje ovog razgovora pogledajte u prilogu ispod.