"Најјачи наши" Луна и Марко открили прелепе вести, па се захвалили људима који не престају да честитају - нови корак у животу
Супружници Луна Ђогани и Марко Миљковић већ годинама уназад воде свој Јутјуб канал од којег зарађују велике суме новца.
Луна и Марко су у овом послу веома успешни, а млада мама, ријалити победница и водитељка подкаста је сада одлучила да отвори још један канал на популарној платформи.
Како је Луна објаснила, на овом каналу ће се приказивати њени интервјуи са јавним личностима, а овај вид емисија је наишао на велико интересовање публике, па је тако Луна за претходни месец снимила чак шест емисија. Како свака епизода траје сат времена, Ђоганијева је већ за месец инкасирала позамашну суму новца. Тачније, за ових шест сати материјала зарадила је чак 5.000 евра.
- Луна и Марко су много посвећени свом бизнису. Они су прошли месец снимили шест емисија које су одлично прошле и за то су зарадили 5.000 евра. Сви мисле да се лако снимају емисије, само седнеш и причаш са неким сат времена, а нико не зна колико њима треба времена да припреме емисију и касније да је измонтирају, пре него објаве. Луна је задужена за све испред камере, док је Марков посао иза камере. Зарађују они лепо од тог канала, али и доста раде - рекао је извор близак пару за Информер.
Од Јутјуба већ зарадили стан
Марко је недавно открио да су за само три године снимања за Јутјуб заједно зарадили за стан у Београду, а с обзиром на цене некретнина које су актуелне последњих неколико година, јасно је да су Миљковићи на овај начин згрнули озбиљан новац. По једноставној рачуници, на основу милионских прегледа, зарадили су чак 180.000 евра.
- А ево и шта смо зарадили за 100 милиона и 3 године ангажовања на YouTube-u - није лоше, биће боље. Хвала најјачи наши - написао је Марко Миљковић пре две године, а нема сумње да је зарада у међувремену порасла.
Од 22. јула 2020. године до сада Луна и Марко на првом Јутјуб каналу имају 175.000 "сабскрајбера", док новији, покренут 7. маја протекле године и који приказује емисије забавног карактера вођене од стране Ђоганијеве, броји нешто више од 36.000 претплатника.