Инстаграм је обожава, ПРАТИ ЈЕ 130.000 људи, "масно зарађује" и КРИЈЕ БИЗАРНУ ТАЈНУ - она није стварна, што поједини не примећују на први поглед!
Шокантно
Рози је инфлуенсерка која је привукла велику пажњу на Инстаграму, млада је, лепа, има дара за певање и плес, облачи се по последњој моди и ништа од тога не би било чудно да она није – измишљена.
Рози је виртуелни лик, односно дигитални приказ девојке толико реалистичан да многи погрешно мисле да је стварна особа, човек од крви и меса, пише “Си-Ен-Ен”.

АВГУСТОВСКЕ БЕБЕ СУ ПОСЕБНЕ: По овим карактеристикама се разликују од деце рођене у осталим месецима

Знате ли шта значи реч АМИН? Стално је користимо, а ово је право ЗНАЧЕЊЕ СВЕТЕ РЕЧИ

СКРАЋУЈУ ЖИВОТ, А ДА ТОГА НИСМО НИ СВЕСНИ: Овим стварима смо СВАКОДНЕВНО ОКРУЖЕНИ, а убрзавају старење
Према наводима компаније са седиштем у Сеулу која ју је створила, Рози је мешавина стварне особе, вештачке интелигенције и робота који компанији доноси више милијарди долара радећи у индустрији оглашавања и забаве.
- Она је способна да ради све што људи не могу… у најљудскијем облику - каже Сидус Студио Икс на својој интернет страници.
Од свог лансирања 2020. године, Рози је склопила уговоре са брендовима и спонзорисала се, нашла се на писти на виртуелним модним ревијама и чак објавила два сингла. И није сама. Индустрија виртуелних особа цвета, а с њом и потпуно нова економија у којој утицајни људи будућности никада не старе, живе живот без скандала и имају беспрекорну дигитални биографију – што изазива узбуну код неких у земљи која је већ опседнута недостижним стандардима лепоте.
Иза Рози заправо стоји технологија ЦГИ (компјутерски генерисана слика) , која није нова. Она је присутна у данашњој индустрији забаве, где је уметници користе за израду реалистичних нељудских ликова у филмовима, компјутерским играма и музичким спотовима.
Али тек однедавно се користи за стварање инфлуенсера.