Instagram je obožava, PRATI JE 130.000 ljudi, "masno zarađuje" i KRIJE BIZARNU TAJNU - ona nije stvarna, što pojedini ne primećuju na prvi pogled!
Rozi je influenserka koja je privukla veliku pažnju na Instagramu, mlada je, lepa, ima dara za pevanje i ples, oblači se po poslednjoj modi i ništa od toga ne bi bilo čudno da ona nije – izmišljena.
Rozi je virtuelni lik, odnosno digitalni prikaz devojke toliko realističan da mnogi pogrešno misle da je stvarna osoba, čovek od krvi i mesa, piše “Si-En-En”.
AVGUSTOVSKE BEBE SU POSEBNE: Po ovim karakteristikama se razlikuju od dece rođene u ostalim mesecima
Znate li šta znači reč AMIN? Stalno je koristimo, a ovo je pravo ZNAČENJE SVETE REČI
SKRAĆUJU ŽIVOT, A DA TOGA NISMO NI SVESNI: Ovim stvarima smo SVAKODNEVNO OKRUŽENI, a ubrzavaju starenje
Prema navodima kompanije sa sedištem u Seulu koja ju je stvorila, Rozi je mešavina stvarne osobe, veštačke inteligencije i robota koji kompaniji donosi više milijardi dolara radeći u industriji oglašavanja i zabave.
- Ona je sposobna da radi sve što ljudi ne mogu… u najljudskijem obliku - kaže Sidus Studio Iks na svojoj internet stranici.
Od svog lansiranja 2020. godine, Rozi je sklopila ugovore sa brendovima i sponzorisala se, našla se na pisti na virtuelnim modnim revijama i čak objavila dva singla. I nije sama. Industrija virtuelnih osoba cveta, a s njom i potpuno nova ekonomija u kojoj uticajni ljudi budućnosti nikada ne stare, žive život bez skandala i imaju besprekornu digitalni biografiju – što izaziva uzbunu kod nekih u zemlji koja je već opsednuta nedostižnim standardima lepote.
Iza Rozi zapravo stoji tehnologija CGI (kompjuterski generisana slika) , koja nije nova. Ona je prisutna u današnjoj industriji zabave, gde je umetnici koriste za izradu realističnih neljudskih likova u filmovima, kompjuterskim igrama i muzičkim spotovima.
Ali tek odnedavno se koristi za stvaranje influensera.