clear sky
18°C
16.06.2024.
Beograd
eur
117.0802
usd
109.0132
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

BEOGRADSKE PIJACE OBJAVILE OGLAS ZA IZDAVANjE U ZAKUP PIJAČNE OPREME

22.05.2024. 15:58
Gradske pijace
Gradske pijace / Izvor: JKP "Beogradske pijace"

Ovom prilikom obaveštavamo zainteresovana lica da je danas, 22. maja, JKP „Beogradske pijace“ u okviru svoje delatnosti objavilo javni oglas za prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izdavanje u zakup pijačne opreme na pijacama koje posluju u sistemu JKP "Beogradske pijace".

Pravo učešća na ovom oglasu imaju: poljoprivredni proizvođači, fizička lica, pravna lica i preduzetnici. Rok za podnošenje ponuda je 31. maj do 09,00 časova, a javno otvaranje prispelih ponuda obaviće istog dana, 31. maja u 11 časova u velikoj sali JKP „Beogradske pijace" (Zvezdara), u ulici Živka Karabiberovića br. 3.

O uslovima i dokumentaciji potrebnoj za učešće na oglasu za prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izdavanje u zakup pijačne opreme, zainteresovana lica se mogu informisati putem internet stranice JKP "Beogradske pijace" na linku: https://www.bgpijace.rs/?p=8504 ili putem kontakt telefona 011/7857-940

Komisija za dodelu poslovnog prostora JKP „Beogradske pijace“ Beograd - Zvezdara je, na osnovu članova 4-19. Pravilnika o izdavanju pijačnog poslovnog prostora br. 7431-5/23 od 30.10.2023. godine, na redovnoj sednici, održanoj dana 22.05.2024. godine donela Odluku broj 3524-1/24  od 22.05.2024. godine  da raspiše

O G L A S

ZA PRIKUPLjANjE ZATVORENIH PISMENIH PONUDA ZA IZDAVANjE U ZAKUP PIJAČNE OPREME –TEZGI, RASHLADNIH VITRINA (TEZGI SA RASHLADNIM UREĐAJEM), RASHLADNIH KOMORA, BOKSOVA, RAMOVA

Predmet ovog oglasa je sledeća pijačna oprema:

  1. STR pijačna oprema - opredeljena je za prodaju poljoprivredno i industrijsko prehrambenih proizvoda i prehrambenih proizvoda zanatskih radnji i domaće radinosti;
  2. SZR pijačna oprema - opredeljena je za prodaju industrijsko neprehrambenih proizvoda i neprehrambenih proizvoda zanatskih radnji i domaće radinosti;
  3. Pijačna oprema koja je namenjena za izdavanje individualnim poljoprivrednim proizvođačima - IPP, opredeljena je za prodaju voća i povrća, mleka i mlečnih proizvoda, jaja, suhomesnatih proizvoda, klane živine meda, pečuraka i cveća;
  4. Rashladne vitrine i komore - namenjene su za izdavanje kao magacinski i prodajni prostor sa rashladnim sistemom.

Pijačna oprema se daje u zakup na određeno vreme, za kalendarsku godinu, nakon čega se ugovor može obnoviti u skladu sa odredbama Pravilnika o izdavanju pijačnog poslovnog prostora i ugovora o zakupu pijačne opreme.

Pijačna oprema se izdaje u viđenom stanju.

Namena korišćenja pijačne opreme mora biti u skladu sa Odlukom o pijacama i Pijačnim redom.

Pravo učešća na oglasu za STR i SZR pijačnu opremu imaju: fizička lica, pravna lica i preduzetnici.

Prijava za STR i SZR pijačnu opremu treba da sadrži:

  • Popunjen obrazac ponude (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Beogradske pijace“ Beograd -Zvezdara);
  • Dokaz o uplati depozita za ozbiljnost ponude;
  • Za fizička lica: kopiju lične karte i izjavu o saglasnosti za obradu podataka o ličnosti (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Beogradske pijace“ Beograd (Zvezdara));
  • Za pravna lica: dokaz da je pravno lice registrovano kod nadležnog organa, punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave;
  • Za preduzetnike: dokaz da je preduzetnik registrovan kod nadležnog organa, izjavu o saglasnosti za obradu podataka o ličnosti (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Beogradske pijace“ Beograd - Zvezdara).

Ukoliko kao najpovoljniji ponuđač za STR i SZR pijačnu opremu bude izabrano fizičko lice potrebno je da u roku od 30 dana od dana konačnosti odluke o dodeli pijačne opreme nadležnoj službi Preduzeća dostavi dokaz o registraciji delatnosti u skladu sa opštim aktima preduzeća i važećim zakonskim propisima koji regulišu predmetnu oblast.

STR i SZR pijačna oprema plaća se mesečno.

Podnosilac najpovoljnije ponude za zakup STR i SZR pijačne opreme je dužan da u roku od 8 dana od dana konačnosti odluke o davanju u zakup predmetne opreme, zaključi pismeni ugovor o zakupu sa Preduzećem.

Pre zaključenja ugovora o zakupu STR ili SZR pijačne opreme podnosilac ponude je dužan da uplati na račun Preduzeća iznos u visini od 3 ponuđene mesečne zakupnine na ime obezbeđenja urednog izvršavanja obaveza.

Ukoliko podnosilac najpovoljnije ponude za za zakup STR i SZR pijačne opreme ne zaključi ugovor o davanju u zakup predmetne opreme sa Preduzećem u ostavljenom roku, odnosno ne uplati iznos na ime obezbeđenja urednog izvršavanja svojih ugovornih obaveza, smatra se da je odustao od ponude, u kom slučaju isti gubi pravo na izdavanje predmetne pijačne opreme u postupku neposredne pogodbe. U ovom slučaju Komisija za dodelu poslovnog prostora može predmetnu pijačnu opremu ponuditi prvom sledećem najpovoljnijem ponuđaču, ako nije povezano lice u skladu sa zakonom.

Pravo učešća na oglasu za IPP pijačnu opremu imaju poljoprivrednici registrovani u skladu sa propisima kojima se uređuje poljoprivreda, a za proizvodnju sledećih poljoprivrednih proizvoda:

  • voće i povrće
  • jaja 
  • mleko i mlečni proizvodi
  • suhomesnati proizvodi 
  • klana živina
  • med
  • pečurke
  • cveće.

Prijava za IPP pijačnu opremu treba da sadrži:

  1. Popunjen obrazac ponude (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Beogradske pijace“ Beograd – Zvezdara);
  2. Dokaz o uplati depozita za ozbiljnost ponude;
  3. Kopiju lične karte i izjavu o saglasnosti za obradu podataka o ličnosti (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Beogradske pijace“ Beograd -Zvezdara);
  4. Dokaz da se poljoprivredno gazdinstvo nalazi u aktivnom statusu za tekuću godinu, odnosno kopiju rešenja o registraciji poljoprivrednog gazdinstva za tekuću godinu;
  5. Dokaz o registraciji objekta za proizvodnju i promet životinja, proizvoda i hrane životinjskog porekla u skladu sa zakonima koji regulišu promet proizvoda životinjskog porekla, odnosno odgovarajuća potvrda - uverenje nadležnog organa za proizvodnju ostalih proizvoda /meda, pečuraka, cveća, i to:

Za prodaju jaja: kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da objekat za držanje i uzgoj životinja – farma živine (koke nosilje - proizvodnja konzumnih jaja) ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat kao dokaz potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili kopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. U oba slučaja potrebno je dostaviti i kopiju rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da objekat za držanje i uzgoj životinja – farma živine (koke nosilje - proizvodnja konzumnih jaja) ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj.

Za prodaju mlečnih proizvoda: Kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da objekat (prostorije) u domaćinstvu za obradu i preradu mleka (proizvodnja: sir i kajmak) ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat kao dokaz potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili kopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. U oba slučaja potrebno je dostaviti i kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da objekat (prostorije) u domaćinstvu za obradu i preradu mleka (proizvodnja: sir i kajmak) ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj.

Za prodaju suhomesnatih proizvoda: kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je  objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat kao dokaz potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili kopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. U oba slučaja potrebno je dostaviti i kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je  objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj.

Za prodaju klane živine: kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta - klanice koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat kao dokaz potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili kopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. U oba slučaja potrebno je dostaviti i kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta - klanice koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj.

Za prodaju meda: Kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat kao dokaz potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili kopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji. U oba slučaja potrebno je dostaviti i kopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj.

Za prodaju cveća: kopiju potvrde o aktivnom statusu poljoprivrednog gazdinstva.

Za prodaju pečuraka: kopiju izvoda iz registra poljoprivrednih gazdinstava o strukturi biljne proizvodnje.

Za prodaju organskih proizvoda: Sertifikat izdat od strane ovlašćene kontrolne organizacije kojim se potvrđuje da je organski proizvod prizveden u skladu sa Zakonom o organskoj proizvodnji i propisima donetim na osnovu njega.

Podnosilac ponude za korišćenje IPP pijačne opreme je dužan da u roku od 8 dana od dana konačnosti odluke o davanju na korišćenje predmetne opreme izvrši tromesečnu uplatu za predmetnu opremu.  

Rezervacija IPP pijačne opreme plaća se tromesečno, osim na pijaci cveća „Krnjača“ i pijaci „Palilula“, gde se plaća mesečno.

Magacini za skladištenje poljoprivrednih proizvoda namenjeni su za izdavanje samo licima koja već koriste pijačnu opremu na istim pijacama na kojima se nalaze oglašeni magacini.

Na oglasu ne mogu učestvovati pravna, fizička lica, poljoprivrednici i preduzetnici koji na dan otvaranja prispelih ponuda imaju neizmirene i dospele finansijske obaveze prema Preduzeću po osnovu zakupa ili drugih troškova, koji proizilaze iz ranije zaključenih ugovora ili su svojim postupcima prekršili odredbe ugovora o zakupu pijačne opreme i opštih akata Preduzeća.

Početna cena zakupa i korišćenja pijačne opreme izražena je sa PDV-om, na mesečnom nivou.

Ponuđena cena predstavlja bruto cenu mesečnog zakupa i korišćenja pijačne opreme sa uračunatim porezom na dodatu vrednost po stopi od 20%.

Prihvaćena kao najpovoljnija ponuda za korišćenje pijačne opreme važi za period dok se ne dostigne cena iz Cenovnika za odgovarajuću kategoriju pijace.

Učesnici oglasa su u obavezi da uplate depozit za učešće na oglasu za svaku podnetu ponudu u iznosu od 10% od ponuđene mesečne zakupnine/rezervacije za pijačnu opremu, na tekući račun broj:  205-39344-08, poziv na broj: 429-202. Dokaz o uplati OBAVEZNO dostaviti uz ponudu, u protivnom ponuda će se smatrati nepotpunom i kao takva će biti odbačena. Učesnicima koji nisu dobili na korišćenje - u zakup pijačnu opremu, depozit se vraća u uplaćenom iznosu u roku od 60 dana od dana donošenja odluke o dodeli pijačne opreme.

Obrasci ponude pravnih lica i preduzetnika moraju biti potpisani od strane ovlašćenih lica, a fizičkih lica potpisani od strane ponuđača. Obrazac ponude mora da sadrži kontakt telefon ponuđača i broj tekućeg računa za povraćaj depozita.

Podnosioci neblagovremene ili nepotpune ponude za učešće na oglasu ne mogu učestvovati u postupku nadmetanja i iste se odbacuju, dok se neosnovane odbijaju.

Odluku o dodeli na korišćenje ili zakup pijačne opreme Komisija će doneti najkasnije u roku od 15 dana po otvaranju ponuda prispelih po oglasu za prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za davanje na korišćenje ili u zakup pijačne opreme.

Izbor korisnika i zaključivanje ugovora izvršiće se sa ponuđačem (pravnim licem, fizičkim licem i preduzetnikom), primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine, odnosno naknade za korišćenje.

Na odluku Komisije o dodeli na korišćenje ili zakup pijačne opreme zainteresovana strana može izjaviti prigovor u roku od 8 dana od dana isticanja odluke Komisije na oglasnoj tabli Preduzeća.
O eventualnom prigovoru na odluku Komisije o dodeli na korišćenje ili zakup pijačne opreme, odlučuje Nadzorni odbor Preduzeća.

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine odnosno naknade za korišćenje, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine, da u roku od tri dana od dana prijema poziva dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, sa uvećanim iznosom zakupnine odnosno naknade za korišćenje u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će Komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača.

Ukoliko gore navedeni ponuđači u roku od 3 dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnim iznosom zakupnine, odmnosno naknade za korišćenje, Komisija će izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača putem žreba.

Rok za podnošenje ponuda je 31.05.2024. godine, do 09,00 časova.

Ponude se predaju na pisarnici direkcije JKP „Beogradske pijace“ Beograd (Zvezdara) u ulici Živka Karabiberovića br. 3, Beograd, Zvezdara.  Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti, sa naznakom:  „Ponuda po oglasu – za __________ broj  ______, na pijaci __________“.

Javno otvaranje ponuda obaviće se 31.05.2024. godine u 11,00 časova u velikoj sali JKP „Beogradske pijace" Beograd (Zvezdara), u ulici Živka Karabiberovića br. 3, Beograd, Zvezdara.

Razgledanje pijačne opreme koja se daje u zakup vršiće se radnim danima od 23.05.2024. godine do 30.05.2024. godine, u vremenu od 09-11 časova.

Uvid u dokumentaciju vršiće će radnim danima od 23.05.2024. godine do 30.05.2024. u vremenu od 09-14 časova u direkciji JKP „Beogradske pijace“ Beograd (Zvezdara), ul. Živka Karabiberovića br.3.

Za sve dodatne informacije zainteresovani se mogu javiti na telefon: 011/7857-940, a za poziciju pijačne opreme na pijaci mogu se obratiti upravniku pijace.

Pijace, brojeve prodajnih mesta, tipove prodajnih mesta kao i cene možete pogledati OVDE