Bez čekanja, bez registracije: Evo kako da zakažete novi termin za vakcinaciju ukoliko ste propustili prvi
Ukoliko ste propustili zakazani termin za vakcinaciju, ne brinite, postoji jednostavan način da dobijete novi.
Građani koji su putem SMS-a i mejla dobili poziv za vakcinaciju, ali iz bilo kog razloga nisu uspeli da se pojave u predviđenom terminu, imaju mogućnost da preko portala eUprave jednostavno iskažu ponovo interesovanje i zakažu novi termin.
Usluga je namenjena isključivo onima koji su već bili pozvani, ali su svoj termin propustili. Kako biste dobili novi, potrebno je da popunite formular dostupan na portalu i unesete sve neophodne podatke.
Dobra vest je da za korišćenje ove usluge nije neophodna registracija korisnika, što proces dodatno olakšava.
Takođe, korisnici mogu da biraju – da li žele da im eUprava automatski dodeli prvi slobodan termin ili da sami naznače datum nakon kog im odgovara da prime vakcinu. Ova fleksibilnost omogućava bolje usklađivanje sa ličnim obavezama i planovima.
Za sve dodatne informacije, građani se mogu obratiti korisničkom servisu eUprave pozivom na broj 011/3050-570, svakog radnog dana od 7.30 do 15.30. Pozivi se tarifiraju kao pozivi ka fiksnom broju u Beogradu.