clear sky
16°C
30.04.2024.
Beograd
eur
117.1205
usd
109.1422
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

JEZIVO! BIZARAN TREND STIGAO U SRBIJU: Deca čašicom za rakiju i pumpicom povećavaju usne

05.09.2016. 08:01
Piše:
Srbija Danas/Kurir
Devojčica
Devojčica / Izvor: Profimedia

Plastične operacije i ubrizgavanje silikona definitivno postaju aut, a novi bizarni trend za povećanje usana stigao je i u Srbiju.

Mlade dame, ali i momci, sada imaju novu opsesiju, a reč je o plastičnoj pumpici za povećanje usana. Devojke koje su zaluđene ovim trendom uzrasta su od 16 do 20 godina, koriste ovu spravu pre izlaska u provod, a i u školi na malom odmoru.

HIT! ITALIJANKE I BOSANKE OPORAVLJAJU VAGINE U BEOGRADU: Evo i kako

Teško kontrolisati

Ko nema pumpu, koristi čak i čaše za rakiju i tako isisava vazduh kako bi usne bile veće nekoliko sati. Vakuumom se podstiče cirkulacija, krv se bukvalno upumpava u usta, gde zatim ostaje određeno vreme. Nakon korišćenja, kad dobiju željeni efekat, fotografišu se i slike postavljaju na društvene mreže ne bi li dobili što više lajkova.

Deca u školi
Deca u školi / Izvor: Profimedia

OTAC NESTALOG DEČAKA iz Niša otkriva moguć razlog Sejdinog nestanka

Ova vakum pumpica košta oko tri hiljade dinara. Školski psiholog Branka Tišma smatra da je dostupnost ovih proizvoda jedan od najvećih problema.

- Mislim da to nije bezazleno i da se koristi na način koji je teško kontrolisati. Mlade osobe ne shvataju da javne ličnosti nisu jednini ideal lepote. Ovo možemo nazvati epidemijom pogrešnih stvari i površnosti. Postajemo društvo koje konzumira sve i svašta i strašno je čemu su sve deca izložena u razvoju – kaže Tišma i navodi da mediji i rijaliti programi mnogo utiču na to što deca žele da izgledaju kao učesnici tih programa.