clear sky
20°C
26.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

LIDL DAJE FINANSIJSKA SREDSTVA ZA ČIŠĆENJE SRBIJE

06.03.2023. 10:47
Piše:
Promo
Lidl
Lidl / Izvor: Foto: Lidl Srbija

Lidl Srbija kroz projekat „Čisto iz ljubavi“ poziva zainteresovane organizacije da se prijave na konkurs i time potencijalno dobiju finansijsku podršku u iznosu do 1.000 evra za sprovođenje jednodnevnih akcija čišćenja po Srbiji.

Ovaj projekat ima za cilj da motiviše i podrži građane u preuzimanju inicijative za čistijim okruženjem i prirodom u kojoj žive, a sve u skladu sa Lidlovom strategijom „Za bolje sutra“.

Sve što je potrebno da organizacije urade kako bi u okviru projekta konkurisale za podršku u akcijama čišćenja svog kraja, jeste da pošalju predlog akcije do 20. marta na mejl odgovornost@lidl.rs. Prijava se vrši slanjem formulara koji se nalazi na sajtu kompanije i u koji se unose podaci o nazivu organizacije, broju učesnika, načinu zbrinjavanja otpada, mestu i datumu sprovođenja akcije, kao i o samom njenom karakteru. 

Lidl će partnerske organizacije birati na način da se obezbedi ravnomerna geografska rasprostranjenost lokacija za čišćenje, a fokus će biti na predloženom načinu zbrinjavanja prikupljenog otpada nakon akcija. Organizovane akcije čišćenja koje kompanija odluči da podrži treba da budu sprovedene u periodu od 1. aprila do 24. maja, a novac upotrebljen za kupovinu neophodne opreme, okrepu, majice i slično.

- Nakon prošlogodišnjeg vrlo uspešnog projekta sa preko 600 učesnika, koji je rezultovao uklanjanjem 14 tona otpada iz prirode, u novom talasu nadamo se još boljem rezultatu. Ovde se naše aktivnosti ne zaustavljaju, posebno smo fokusirani na sve što možemo da uradimo u pogledu odgovornije ambalaže, pa smanjujemo količinu upotrebljenih sirovina za pakovanja, ponovo koristimo iste sirovine ili prelazimo na opcije pogodnije za prirodu - izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Više informacija može se pronaći na web adresi: www.lidl.rs .