Pogledajte kako je izgledao KOMBINOVANI TEST: Zbog OVA DVA pitanja, đake je NAJVIŠE bolela glava!
Znate li vi odgovore?
Poslednjim ispitom završeno je polaganje male mature.
Pročitajte i:
Marija Terezija i Dositej Obradović jedini su danas predstavljali problem za moždane vijuge osmaka. Kombinovani test sa pitanjima iz pet predmeta - biologije, geografije, istorije, fizike i hemije - od koga su đaci najviše strahovali, ispostavio se kao lakši od prethodna dva, odreda tvrde oni.
- 20 od 20 - raduju se učenici, dok se preslišavaju sa drugarima, kontrolišu svoje odgovore i ushićeno javljaju roditeljima kako su danas "pokidali".
Narod hrli ka manastiru koji pomaže nerotkinjama! Veliki SVETAC je IZLEČIO mnoge! (FOTO/VIDEO)
Po izlasku iz klupa, deca su se ovaj put lako setila pitanja koja su se našla pred njima i prepričali ih.
Da li biste vi na ovo znali odgovore:
Pitanja sa kombinovanog testa
- Koliki je procenat sumpora u SO2?
- U kom veku je živela Marija Terezija?
- Ko je čovek na ovoj slici? (Dositej Obradović)
- Biciklista se kreće brzinom od 4 m/s. Koliko pređe za 1 minut?
- Žicu od kog materijala može da privuče magnet? a) Gvožđe, b) Aluminijum, v) Bakar
- Spoji gradove i reke: Gradovi: Pariz, Budimpešta, London, Rim; Reke: Tibar, Dunav, Sena, Temza
- Dat je Venov dijagram sa kukuruzom i vrapcem, poređati njihove i zajedničke karakteristike: višećelijski organizam, da li rastu...
- Ponuđena imena: Đerdapska, Resavska, Deliblatska, Pešterska spojiti sa sledećim pojmovima: klisura, pećina, peščara, visoravan, reka.
- Na kojim se kontinentima prostiralo Osmanlijsko carstvo?
- Novi vek počeo je kojim otkrićem?
- Između kojih planeta se nalazi Zemlja?
- Sa čim se mere sledeće veličine: masa, zapremina, vreme, dužina?
- Gde se nalaze amazonske džungle?
- Ako ptice jedu samo tamne leptire, a ne svetle, uskoro će biti više svetlih. O kojoj se pojavi tu radi?
- Delovi ćelija koji imaju sopstvenu membranu i ulogu su?
- Od đaka se u jednom pitanju tražilo da odrede prirodni priraštaj, na osnovu određene stope nataliteta i mortaliteta.
- Takođe im je ponuđen grafik ubrzanja i sile, a oni je trebalo da odrede oscilacije.
Pitanja su napisana nasumičnim redosledom, a pred đacima našlo se još tri zadatka.