clear sky
27°C
18.07.2024.
Beograd
eur
117.0389
usd
107.3456
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

PONOVO SE OGLASIO RHMZ: Pored pljuskova sa grmljavinom Srbiji preti i OVO, spremite se!

12.06.2024. 22:49
Nevreme
Nevreme / Izvor: Srbija Danas/Shutterstock

Tokom večeri na području zapadne i juozapadne Srbije kiša i lokalna pojava pljuskova sa grmljavinom.

Do petka (14.06.) promenljivo i nestabilno, mestimično sa kišom i pljuskovima sa grmljavinom koji danas (12.06.) i sutra (13.06.) lokalno mogu biti i izraženiji sa velikom količinom padavina za kratko vreme, pojavom grada i sa jakim i olujnim vetrom u zoni najjačih pljuskova.

Dnevna temperatura danas i sutra (12 - 13.06.) na severu i zapadu u intervalu od 21 do 24 °S, a na jugu i jugoistoku i dalje oko 30 °S, a osvežiće u petak (14.06.) - stoji na sajtu RHMZ.

NEVREME RAZORILO SEVER SRBIJE! Grad veličine lešnika tukao Vojvodinu pola sata - "Uništena mnoga domaćinstva"
Nevreme pogodilo Vojvodinu

NEVREME RAZORILO SEVER SRBIJE! Grad veličine lešnika tukao Vojvodinu pola sata - "Uništena mnoga domaćinstva"

17.07.2024. 21:52
SCENE NA GRČKOJ PLAŽI ŠOKIRALE TURISTE: Muškarac gledao u decu i radio veoma GNUSNU stvar - "Primećen manijak na omiljenom srpskom letovalištu" (FOTO)
Grčka

SCENE NA GRČKOJ PLAŽI ŠOKIRALE TURISTE: Muškarac gledao u decu i radio veoma GNUSNU stvar - "Primećen manijak na omiljenom srpskom letovalištu" (FOTO)

17.07.2024. 21:40
TRESLA SE SRBIJA! Zemljotres pogodio ovaj grad, građani osetili podrhtavanje tla: " U ovom kraju nismo navikli..."
Zemljotres u Srbiji

TRESLA SE SRBIJA! Zemljotres pogodio ovaj grad, građani osetili podrhtavanje tla: " U ovom kraju nismo navikli..."

17.07.2024. 20:58
I MLADI I STARI PADAJU KAO POKOŠENI Lekari apeluju na unos hrane i pića, ovo NIKAKO ne smete da pijete dok traju vrućine "DOVODI DO KOLAPSA!"
Vremenska prognoza

I MLADI I STARI PADAJU KAO POKOŠENI Lekari apeluju na unos hrane i pića, ovo NIKAKO ne smete da pijete dok traju vrućine "DOVODI DO KOLAPSA!"

17.07.2024. 20:20
OVAJ DEO BEOGRADA DANAS ĆE BITI BEZ VODE: Suve česme zbog radova ceo dan, evo kako da proverite da li je vaša ulica na spisku
česma

OVAJ DEO BEOGRADA DANAS ĆE BITI BEZ VODE: Suve česme zbog radova ceo dan, evo kako da proverite da li je vaša ulica na spisku

18.07.2024. 01:55
VELIKA ŠANSA: Kako će eventualna pobeda Trampa uticati na odnose Srbije i SAD?
Donald Tramp

VELIKA ŠANSA: Kako će eventualna pobeda Trampa uticati na odnose Srbije i SAD?

18.07.2024. 02:00
UBILA STEFANA (42) pa pozvala policiju i izgovorila OVE REČI - I dalje se traga za oružjem
Horor

UBILA STEFANA (42) pa pozvala policiju i izgovorila OVE REČI - I dalje se traga za oružjem

18.07.2024. 00:08
OGLASIO SE AMBER ALERT: Tinejdžer (17) nestao u grčkom letovalištu
Nestao dečak

OGLASIO SE AMBER ALERT: Tinejdžer (17) nestao u grčkom letovalištu

17.07.2024. 22:40
SRBIJA NEMOĆNA PROTIV SAD: Džejms i Kari "cepali mrežicu" Orlova!
Nikola Jokić

SRBIJA NEMOĆNA PROTIV SAD: Džejms i Kari "cepali mrežicu" Orlova!

17.07.2024. 17:38
KRAJ RATA U UKRAJINI?! Sirski spreman da potpiše kapitulaciju - Kijev odmah komandanta prozvao IZDAJNIKOM!
Aleksandar Sirski

KRAJ RATA U UKRAJINI?! Sirski spreman da potpiše kapitulaciju - Kijev odmah komandanta prozvao IZDAJNIKOM!

17.07.2024. 21:41
EKSPLOZIJE U KIJEVU, AKTIVIRANA PVO: Ruski MiG-31K poleteo iz Novgoroda - "UPOZORENJE! Cela Ukrajina je pod raketnom opasnosti!"
Kijev

EKSPLOZIJE U KIJEVU, AKTIVIRANA PVO: Ruski MiG-31K poleteo iz Novgoroda - "UPOZORENJE! Cela Ukrajina je pod raketnom opasnosti!"

18.07.2024. 00:20
TRAMPA KOJI PRKOSI MECIMA SAD SE SVI BOJE: Ako dođe na vlast želi odmah zaustaviti rat u Ukrajini, ali kako i čime misli naterati Zelenskog i Putina na teško kompromisno rešenje?

ANALIZA

Donald Tramp

TRAMPA KOJI PRKOSI MECIMA SAD SE SVI BOJE: Ako dođe na vlast želi odmah zaustaviti rat u Ukrajini, ali kako i čime misli naterati Zelenskog i Putina na teško kompromisno rešenje?

17.07.2024. 22:40