clear sky
28°C
21.07.2024.
Beograd
eur
117.0557
usd
107.5089
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

NEVEROVATNA SCENA KOD ADE CIGANLIJE! Saobraćajna nezgoda eskalirala u masovnu tuču nasred ulice (VIDEO)

22.06.2024. 23:33
tuča
tuča / Izvor: Printsreen/Instagram/moj_beo_grad

Dve grupe mladića potukle su se večeras na Čukarici, nedaleko od Ade Ciganlije. Tuči nasred kolovoza prethodila je manja saobraćajna nezgoda.

 - Malopre kod Ade, prvo si se udarali 3-4 puta kolima pa su izašli da se tuku grupno - objavljuje IG stranica "Moj Beograd".

Dve grupe mladića potukle su se večeras na Čukarici, nedaleko od Ade Ciganlije. Tuči nasred kolovoza prethodila je manja saobraćajna nezgoda.

"ZA MOG VOLJENOG BRATA" Potresna oglašavanja sestre Nikole Krsmanovića, njene reči pogađaju pravo u srce (FOTO)
Ubistvo policajca u Loznici

"ZA MOG VOLJENOG BRATA" Potresna oglašavanja sestre Nikole Krsmanovića, njene reči pogađaju pravo u srce (FOTO)

21.07.2024. 18:25
JEZIVE SCENE NA ADI CIGANLIJI: Izvučeno telo, na licu mesta Hitna pomoć! (VIDEO)
najnovija vest, najnovija

JEZIVE SCENE NA ADI CIGANLIJI: Izvučeno telo, na licu mesta Hitna pomoć! (VIDEO)

21.07.2024. 18:23
EVO ZBOG KOGA JE POLICIJA ZAPUCALA NA NOVOM BEOGRADU: Novi detalji dramatične potere - poznato ko je bio u vozilu
policija

EVO ZBOG KOGA JE POLICIJA ZAPUCALA NA NOVOM BEOGRADU: Novi detalji dramatične potere - poznato ko je bio u vozilu

21.07.2024. 18:11
HOROR U BATAJNICI! Voz ubio muškarca!
policija

HOROR U BATAJNICI! Voz ubio muškarca!

21.07.2024. 18:09
"ZA MOG VOLJENOG BRATA" Potresna oglašavanja sestre Nikole Krsmanovića, njene reči pogađaju pravo u srce (FOTO)
Ubistvo policajca u Loznici

"ZA MOG VOLJENOG BRATA" Potresna oglašavanja sestre Nikole Krsmanovića, njene reči pogađaju pravo u srce (FOTO)

21.07.2024. 18:25
JEZIVE SCENE NA ADI CIGANLIJI: Izvučeno telo, na licu mesta Hitna pomoć! (VIDEO)
najnovija vest, najnovija

JEZIVE SCENE NA ADI CIGANLIJI: Izvučeno telo, na licu mesta Hitna pomoć! (VIDEO)

21.07.2024. 18:23
HOROR U BATAJNICI! Voz ubio muškarca!
policija

HOROR U BATAJNICI! Voz ubio muškarca!

21.07.2024. 18:09
IZRAELSKA VOJSKA OBJAVILA NOVE SNIMKE NAPADA NA HUTE! Plamen i razaranje širom Jemena! (FOTO/VIDEO)
Izraleski avion

IZRAELSKA VOJSKA OBJAVILA NOVE SNIMKE NAPADA NA HUTE! Plamen i razaranje širom Jemena! (FOTO/VIDEO)

21.07.2024. 17:36
IMA MRTVIH, UPOZORENJA NA SMRTONOSNE VRUĆINE I DALJE NA SNAZI Meteorolozi: Osveženje stiže, a sa njim JOŠ JEDNA POŠAST koja najviše preti Balkanu!
Vremenska prognoza

IMA MRTVIH, UPOZORENJA NA SMRTONOSNE VRUĆINE I DALJE NA SNAZI Meteorolozi: Osveženje stiže, a sa njim JOŠ JEDNA POŠAST koja najviše preti Balkanu!

21.07.2024. 17:56
EVO ZBOG KOGA JE POLICIJA ZAPUCALA NA NOVOM BEOGRADU: Novi detalji dramatične potere - poznato ko je bio u vozilu
policija

EVO ZBOG KOGA JE POLICIJA ZAPUCALA NA NOVOM BEOGRADU: Novi detalji dramatične potere - poznato ko je bio u vozilu

21.07.2024. 18:11
"POSTOJI RIZIK OD TREĆEG SVETSKOG RATA" Crne slutnje generala britanske vojske! Izvređao tri zemlje, pa poručio NATO-u: "Veća su pretnja od nacističke Nemačke"
bomba

"POSTOJI RIZIK OD TREĆEG SVETSKOG RATA" Crne slutnje generala britanske vojske! Izvređao tri zemlje, pa poručio NATO-u: "Veća su pretnja od nacističke Nemačke"

21.07.2024. 16:24
"ZA MOG VOLJENOG BRATA" Potresna oglašavanja sestre Nikole Krsmanovića, njene reči pogađaju pravo u srce (FOTO)
Ubistvo policajca u Loznici

"ZA MOG VOLJENOG BRATA" Potresna oglašavanja sestre Nikole Krsmanovića, njene reči pogađaju pravo u srce (FOTO)

21.07.2024. 18:25