KAMPANJA PROTIV TELEKOMA! Ogromna nervoza Junajted grupe: Šolak histeričan zbog svojih dugova i gubitaka
Političko-medijska hobotnica Dragana Šolaka, zadužena za preko 5 milijardi evra i sa gubicima od najmanje 75 miliona evra, zloupotrebljava medije u svom vlasništvu za besomučne napade na konkurentski Telekom Srbija i Vladimira Lučića, koji ih na svakom koraku žestoko pobeđuju.
Glosa Kreditna agencija "Mudi" promenila ocenu Šolakovog biznisa sa stabilnih na negativne izglede, uz upozorenje da ima slabu likvidnost i da joj dugovi stižu na naplatu.
VUČIĆ SA DELEGACIJOM FRANCUSKOG SENATA: "Uloga Francuske u regionu je od izuzetnog značaja" (FOTO)
"POBEĐEN REŽIM KOJI JE SIMBOLIZOVAO KRIMINAL I KORUPCIJU" Jakov Milatović otkrio da li će Crna Gora povući priznanje Kosova
"IZVESTIO SAM PREDSEDNIKA DA JE KONKURS USPEO" Ministar odbrane najavio veliku međunarodnu vojnu vežbu u junu
Najveće svetske banke i kreditne agencije, kao i najugledniji mediji u EU, u prethodnom periodu su utvrdili da se Junajted grupa nalazi u teškoj finansijskoj dubiozi, ali da se kompaniji Dragana Šolaka tek sprema najcrnje!
Izveštaj najveće svetske investicione banke JP Morgan nedavno je potvrdio ono što Šolak pokušava da sakrije od javnosti "kao zmija noge" - akumulirani dug Junajted grupe iznosi astronomskih 5,4 milijarde evra i stalno raste!
A bez prestanka rastu i poslovni gubici Junajted grupe, koji prema poslednjim podacima iznose najmanje 75 miliona evra, što je za čitavih 25 odsto više nego 2019. godine!
Upravo u krajnje neveselim podacima o poslovanju Junajted grupe treba tražiti bar deo odgovora na pitanje zašto mediji u njenom vlasništvu N1 i Nova S ovih nedelja vode besomučnu histeričnu kampanju protiv Šolakove direktne tržišne konkurencije - kompanije Telekom Srbija.
Iz dana u dan, od jutra do večeri, televizije i portali Nova S i N1 napadaju Telekom šireći dezinformacije, najgrublje neistine, pa čak i uvrede, uz kršenje svih etičkih standarda novinarstva. A ovi lažni "profesionalni i objektivni" mediji to rade po diktatu svojih vlasnika iz Junajted grupe i Dragana Šolaka, koji su žestoko nervozni i frustrirani jer ih konkurentski Telekom i generalni direktor Vladimir Lučić pobeđuju na svakom koraku.
A na kakvim mukama je zapravo Junajted grupa?
Političko-medijska hobotnica sa centralama u Luksemburgu i Amsterdamu i njen gazda Šolak postali su velika tema u međunarodnim finansijskim krugovima zbog nagomilanih dugovanja, gubitaka i mogućeg bankrota u koji srljaju.
Ovom temom se u poslednje vreme aktivno bave i najugledniji poslovni mediji u Grčkoj.
“Analitičko odeljenje JP Morgan za Evropu procenjuje da konsolidovani dug Junajted grupe trenutno iznosi 5,4 milijarde evra, a od toga je zaduženje sa promenljivom kamatnom stopom čitavih 1,5 milijardu evra. S obzirom na to da evropske kamatne stope, odnosno Euribor, bez prestanka rastu, tako će ove godine da raste i zaduženost Junajted grupe”, objavio je portal Money Review, koji je deo najstarije grčke medijske kuće Katimerini.
Analitičari u Grčkoj ističu da je Šolakova kompanija “visoko opterećena dugovima”, kao i da su “obveznice Junajted grupe pale na najniži nivo, što ukazuje da trenutno nije u stanju da izmiruje svoja zaduženja”.
Ali tu nije kraj Šolakovim mukama, daleko od toga.
Prema izvorima slovenačkog Finansa, ukupan poslovni gubitak Junajted grupe, prema poslednjim dostupnim podacima, koje Šolak uporno krije od javnosti, iznosi oko 75 miliona evra. U odnosu na 2019. godinu, kada je ukupni gubitak Junajted grupe iznosio 59,7 miliona eura, reč je o povećanju deficita za 25 odsto!
jedna od tri najveće rejting agencije na svetu Mudi (Moody’s) smanjila kreditni rejting kompaniji “Adria Midco”, koja je osnivač kompanije Junajted Medija u čijem su vlasništvu TV kanali N1, Nova i Sportklub.
"Mudi" je promenio kreditnu ocenu Šolakovoj kompaniji "sa stabilnih na negativne izglede", objavili su Blumberg i Finans, a potpredsednik te kreditne agencije Agustin Alberti zvanično je izjavio da biznis Dragana Šolaka "ima slabu likvidnost u poslednjih 12 meseci i moraće da se pozabavi dugom koji stiže na naplatu 2024. i 2025. godine".
Vladimir Lučić: Na strani Telekoma istina i rezultati
Odgovarajući na pitanja TV Prva o najnovijim napadima medija u vlasništvu Junajted grupe protiv Telekoma Srbija, generalni direktor Vladimir Lučić je podsetio da ta kampanja "traje evo već petu godinu, a ovih dana su je praktično samo nastavili, u susret glasanju Evropskog parlamenta o izveštaju o Srbiji".
- Ta kampanja je potpuno suprotna evropskoj praksi i standardima, kao i etičkim kodeksima koji zabranjuju korišćenje medija čiji ste vlasnik za obračun sa konkurencijom. Mi time nećemo da se bavimo. Na strani Telekoma su istina, argumenti i rezultati. Telekom ima nikada veće prihode, iz godine u godinu raste nam profit, stalno nam raste broj korisnika, čvrsto smo na prvom mestu u Srbiji, izlazimo na tržišta Zapadne Evrope, milijarde dajemo državi i građanima preko dividendi - poručio je Vladimir Lučić.