clear sky
3°C
20.04.2024.
Beograd
eur
117.1474
usd
110.1009
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

"KORISNICI IMAJU PRAVO DA RASKINU UGOVOR" Stručnjak u jutarnjem programu TV Prva o slučaju SBB: Operater je dužan da ispuni zahtev

20.10.2022. 12:21
Piše:
Srbija Danas
Jutarnji program b92
Jutarnji program b92 / Izvor: Foto: Printscreen/TV Prva
Marko Dragić iz Nacionalne organizacije za potrošače kaže da je operator dužan da obavesti potrošača u roku od 30 dana da će doći promene uslova korišćenja usluga.

Povodom najnovije odluke SBB-a da iz svoje ponude ukloni televizije sa nacionalnom frekvencijom (B92, TV Prva) i na taj način gledaoce uskrati za program pomenutih televizija, Marko Dragić iz Nacionalne organizacije za potrošače je u jutarnjem programo TV Prva objasnio da li korisnik ima pravo da raskine ugovor i pre isteka samog ugovora ukoliko je nezadovoljan sadržajem pomenutog kablovskog operatera.

FAKULTET DRUŠTVENIH NAUKA AKREDITOVAO DVA NOVA STUDIJSKA PROGRAMA: Studirajte Informacione tehnologije i Menadžment

FAKULTET DRUŠTVENIH NAUKA AKREDITOVAO DVA NOVA STUDIJSKA PROGRAMA: Studirajte Informacione tehnologije i Menadžment

DOŽIVELI SMO DA NAM STRANCI GASE TELEVIZIJE: Oglasila se Jelena Karleuša povodom vesti da SBB skida iz ponude B92 i TV Prva (FOTO)

DOŽIVELI SMO DA NAM STRANCI GASE TELEVIZIJE: Oglasila se Jelena Karleuša povodom vesti da SBB skida iz ponude B92 i TV Prva (FOTO)

Marko Dragić je istakao da ukoliko operator to nije učinio, korisnik ima pravo da raskine ugovor.

- Ukoliko to želi, potrebno je da se u pisanoj formi obrati operateru i da zahteva raskid ugovora, a operater je dužan da ispuni zahtev - naveo je Dragić.

On je istakao da je provajder dužan da obavesti potrošače o odluci o promenama u ponudi ili pružanju usluga, i to putem sredstava javnog informisanja.

Jutarnji program TV Prva
Jutarnji program TV Prva / Izvor: Foto: Printscreen/TV Prva

- Većina operatera koristi mogućnost da putem svog sajta obaveste potrošače... Međutim, to nije adekvatno, jer ne može svaki korisnik da ima pristup svakom pojedinačnom sredstvu informisanja... To je najbolje učiniti putem mejla ili telefonom da obaveste korisnika.. Dalje je na potrošaču da li će da se usaglasi sa promenama operatera ili ne - naveo je Dragić

Advokat Vojin Šaljić naveo je da korisnik ima pravo da kada provajder promeni uslove korišćenja, ima pravo da traži raskid ugovora.

- Korisnik je dužan pismeno da se obrati operateru i da zahteva raskid ugovora. Operater je u obavezi da zahtev korisnika reši u roku od 15 dana i da u roku od osam dana obavesti korisnika o rešavanju tog zahteva - istakao je on i naveo da, ukoliko bi se desilo da do toga ne dođe, preti kazna od 500.000 do dva miliona dinara.

Piše:
Srbija Danas
20.10.2022. 12:21