clear sky
21°C
16.05.2024.
Beograd
eur
117.1216
usd
108.2155
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

"Sigurnost doživljavaju kao trošak" Grčka Vlada ostala nema na upozorenja železničara, sve objašnjeno u pismu od 7. februara

01.03.2023. 21:36
Piše:
Srbija Danas
Železnička nesreća u Grčkoj
Železnička nesreća u Grčkoj / Izvor: Profimedia

U pismu od 7. februara grčki Sindikat železničara ukazao je na brojne probleme u grčkoj železnici.

U pismu su naveli da "sve dok se ne preduzmu zaštitne mere na radnim mestima i bezbedan rad i saobraćaj vozova, nezgodama neće biti kraja".

SUZAVCI LETE ATINOM: Hiljade ljudi izašlo na ulice zbog SUDARA VOZOVA - bes bukti, grad u plamenu (FOTO/VIDEO)

SUZAVCI LETE ATINOM: Hiljade ljudi izašlo na ulice zbog SUDARA VOZOVA - bes bukti, grad u plamenu (FOTO/VIDEO)

OBJAVLJEN PRVI SNIMAK SUDARA VOZOVA U GRČKOJ: Zabeležen JEZIV prizor buktinje nastale nakon nesreće (VIDEO)

OBJAVLJEN PRVI SNIMAK SUDARA VOZOVA U GRČKOJ: Zabeležen JEZIV prizor buktinje nastale nakon nesreće (VIDEO)

"NEKI GAD MORA DA PLATI ZA OVO" Rastu bes i očaj Grka nakon stravične železničke nesreće (VIDEO)

"NEKI GAD MORA DA PLATI ZA OVO" Rastu bes i očaj Grka nakon stravične železničke nesreće (VIDEO)

Predsednik grčkih železničara Kostas Genidunijas kaže da na relaciji Atina-Solun ne rade ni semafori, ni pokazivači, ni kontrola saobraćaja i da se sve radi ručno. Na to je sindikat železničara upozorio u pismu još 7. februara.

Tada su naveli da su nesreće svakodnevne pojave i da se ne preduzimaju nikakve suštinske mere kako bi se poboljšala infrastruktura i rad, da se ne proveravaju uključene agencije i da se ne traži odgovornost.

- Kao i prethodne Vlade, i sadašnja ima druge prioritete, a ne bezbedno kretanje građana. Sigurnost doživljavaju kao trošak. Ministarstvo pronalazi novac za razne ugovore, ali da se konačno završi železnička infrastruktura i bezbedni saobraćajni sistemi NE  - navodi se u tom pismu.

Navedeno je i da se intervencije obavljaju selektivno, a da nadležni prebacuju obaveze jedni na druge.

- Krive su poplave, krivi su požari koji su ostavili izgorela balvana, sneg je kriv, drugi su krivi, mi smo malo krivi... - navedeno je tada.

Tada su zatražili da se omogući specijalizacija osoblja, da se završe infrastrukturni projekti kako bi se osigurao bezbedan rad, da se pravilno održavaju pruge i poprave vozovi, da se obezbedi lična zaštitna oprema, kao i da u svakom kompleksu postoje tehničar zadužen za bezbednost i lekar.