clear sky
34°C
14.07.2024.
Beograd
eur
117.0443
usd
107.6467
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

OTAC PREGAZIO SOPSTVENU ĆERKU: Ostala zaglavljena pod točkovima, evo kako je IZBEGNUTA VEĆA TRAGEDIJA

19.06.2024. 00:02
Piše:
Nesreća
Nesreća / Izvor: Shutterstock

Lekari se bore za život nesrećne žene.

Muškarac (65) udario je svojim BMW-om ćerku (35) dok je pokušavao da se parkira ispred zgrade u Dortmundu. Ona je zadobila teške povrede i hitno je helikopterom prebačena u bolnicu.

U trenutku kada je čovek udario ćerku, ona je u rukama držala 18-mesečnu bebu.

Kako bi spasila ćerku, žena je bebu iz ruku bacila na zemlju i sprečila veću tragediju.

Žena je zadobila teške povrede, dok je beba prošla sa nekoliko manjih ogrebotina.

Kada je Hitna pomoć stigla na lice mesta, morali su pažljivo da izvuku ženu koja je ostala zaglavljena ispod točkova.

Hitno je helikopterom prebačena u najbližu bolnicu gde joj se lekari bore za život.

Izvor: Srbija Danas/Telegraf/M.M./M.A.

ŽENE U TRAMPOVOM OBEZBEĐENJU KAO MUVE BEZ GLAVE? Rasulo nakon pucnjave, njihovo ponašanje zaprepastilo "Kako se vraća pištolj u futrolu?" (VIDEO)
Obezbeđenje Donalda Trampa

ŽENE U TRAMPOVOM OBEZBEĐENJU KAO MUVE BEZ GLAVE? Rasulo nakon pucnjave, njihovo ponašanje zaprepastilo "Kako se vraća pištolj u futrolu?" (VIDEO)

14.07.2024. 12:46
LJUBAV IZMEĐU OCA I ĆERKE JAČA OD SVEGA Oglasila se Ivanka Tramp emotivnim rečima nakon atentata na Trampa: "Volim te tata, danas i zauvek" (FOTO)
Ivanka Tramp

LJUBAV IZMEĐU OCA I ĆERKE JAČA OD SVEGA Oglasila se Ivanka Tramp emotivnim rečima nakon atentata na Trampa: "Volim te tata, danas i zauvek" (FOTO)

14.07.2024. 12:23
ON JE PLATIO ŽIVOTOM ZBOG TRAMPOVOG ATENTATORA Ovo je ubijeni čovek iz publike na mitingu, ranjeno još dvoje! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)
Donald Tramp

ON JE PLATIO ŽIVOTOM ZBOG TRAMPOVOG ATENTATORA Ovo je ubijeni čovek iz publike na mitingu, ranjeno još dvoje! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

14.07.2024. 12:01
AMERIKA UVODI VANREDNO STANJE? Velika drama na nebu iznad mesta atentata, vlasti blokirale sve letove nad njim, VAZDUŠNI prostor BLOKIRAN!
Stejt department

AMERIKA UVODI VANREDNO STANJE? Velika drama na nebu iznad mesta atentata, vlasti blokirale sve letove nad njim, VAZDUŠNI prostor BLOKIRAN!

14.07.2024. 11:45
TRI NOVA TRAGA UKAZUJU ŠTA SE DESILO SA NESTALIM MILANOM? Svi napori usmerni da se otkrije jedan DETALJ - Porodica otkrila ključnu informaciju?
Milan Đorđević

TRI NOVA TRAGA UKAZUJU ŠTA SE DESILO SA NESTALIM MILANOM? Svi napori usmerni da se otkrije jedan DETALJ - Porodica otkrila ključnu informaciju?

14.07.2024. 12:46
LJUBAV IZMEĐU OCA I ĆERKE JAČA OD SVEGA Oglasila se Ivanka Tramp emotivnim rečima nakon atentata na Trampa: "Volim te tata, danas i zauvek" (FOTO)
Ivanka Tramp

LJUBAV IZMEĐU OCA I ĆERKE JAČA OD SVEGA Oglasila se Ivanka Tramp emotivnim rečima nakon atentata na Trampa: "Volim te tata, danas i zauvek" (FOTO)

14.07.2024. 12:23
POPODNE PLJUSKOVI U OVIM DELOVIMA SRBIJE: Evo gde je OLUJA praćena grmljavinom već protutnjala
Kiša

POPODNE PLJUSKOVI U OVIM DELOVIMA SRBIJE: Evo gde je OLUJA praćena grmljavinom već protutnjala

14.07.2024. 11:31
SIMPSONOVI PREDVIDELI ATENTAT NA TRAMPA? Navodno epizoda iz 2000-tih pokazuje kako je bivši američki predsednik upucan tokom govora (FOTO)
Pokušaj atentata na Donalda Trampa

SIMPSONOVI PREDVIDELI ATENTAT NA TRAMPA? Navodno epizoda iz 2000-tih pokazuje kako je bivši američki predsednik upucan tokom govora (FOTO)

14.07.2024. 10:14
POKUŠAJ ATENTATA NA TRAMPA: Novi snimak pokazao SVE - Bivši predsednik Amerike za dlaku izbegao smrt (VIDEO/FOTO)
Donlad Tramp
UŽIVO

POKUŠAJ ATENTATA NA TRAMPA: Novi snimak pokazao SVE - Bivši predsednik Amerike za dlaku izbegao smrt (VIDEO/FOTO)

14.07.2024. 08:51
ŠOKANTAN SNIMAK KRUŽI INTERNETOM Beživotno telo atentatora na Trampa na krovu - POGLEDAJTE šta se nalazi pored leša (VIDEO)
Telo atentatora

ŠOKANTAN SNIMAK KRUŽI INTERNETOM Beživotno telo atentatora na Trampa na krovu - POGLEDAJTE šta se nalazi pored leša (VIDEO)

14.07.2024. 10:55
ON JE PLATIO ŽIVOTOM ZBOG TRAMPOVOG ATENTATORA Ovo je ubijeni čovek iz publike na mitingu, ranjeno još dvoje! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)
Donald Tramp

ON JE PLATIO ŽIVOTOM ZBOG TRAMPOVOG ATENTATORA Ovo je ubijeni čovek iz publike na mitingu, ranjeno još dvoje! (UZNEMIRUJUĆI VIDEO)

14.07.2024. 12:01
REZULTATI GLASANJA: Anita Stanojlović nema najveći broj glasova - ON je ubedljivi pobednik
Dušica Jakovljević

REZULTATI GLASANJA: Anita Stanojlović nema najveći broj glasova - ON je ubedljivi pobednik